شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

تزيين جشن تولد 14 (تم غورباقه اي)

1390/6/11 23:26
نویسنده : ثمین
2,040 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه کارت تولد:
آپلود سنتر عکس رایگان

آپلود سنتر عکس رایگان
اینم از ولکام
آپلود سنتر عکس رایگان
اينم تاج براي يك سالگي:








frog prince first birthday party

frog prince first birthday party








http://www.thepartydress.net/gallery/party_ideas_for_kids/Frog%20Party%20Favor.jpg














مدل گيفت:

اينم يه غورباقه كوچولو هاي ناز:

آپلود سنتر عکس رایگان

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان تارا - سارا
12 شهریور 90 8:46
مرسی که همیشه بهمون سر میزنید و پیغم میزارید و یه دنیا ممنون از وبلاگ جالب و مفیدتون.
مادر نیایش کتاب آفرینش
12 شهریور 90 9:51
سلام . خسته نباشین . ممنون از وب خوبتون .
اگه ممکنه تم کیتی برام بگذار . البته می خوام ساده باشه و خودم درستش کنم .


چشم عزيزم. تا چند روز ديگه ميذارمش!
مامان محمدصدرا
12 شهریور 90 10:32
غورباقه یا قورباغه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گزینه 2 صحیح است باتشکرD:





D:
مامان سهند
14 شهریور 90 9:34
سلام عزیزم مرسی بابت مطالب قشنگت ولی چطور میشه این محصولات رو پیدا کرد آیا باید خودمون درست کنیم یا اینکه میشه از جایی خرید؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا کمکم کنید


كمي تا قسمتي!! براي كي؟؟ كجا؟؟ چه تمي رو ميخواين؟؟
مامان محمد
22 آبان 90 1:36
سلام تولد پسر من جمعه هستش و من تم قورباغه براش در نظرگرفتم ولی هنوز هیچ کاری نکردم و فتوشاپ هم بلد نیستم اگر می تونی به من در این رابطه کمک برسانی ازت خیلی ممنون میشم


سلام. شرمنده شدم عزيزم چون دسترسي به نت اين چند روزه نداشتم ببخشيد.

مامان نفیسهمامان نفیسه
31 اردیبهشت 97 8:36
محبت
ثمين بانوثمين بانو
5 خرداد 97 9:59
محبت