شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

تزيين غذاي كودك 7

1390/6/12 9:56
نویسنده : ثمین
1,544 بازدید
اشتراک گذاری

تخم‌مرغ و سبزی

تخم‌مرغ و سبزی

مواد لازم :

  • كره: برای پوشش ظرف
  • تخم‌مرغ: 4 عدد
  • خامه: 8 قاشق غذاخوری
  • برگ اسفناج: 16 عدد
  • گوشت سرخ شده و تكه‌تكه شده: 200 گرم
  • پیاز خرد شده: یك عدد
  • نمك و فلفل: به میزان دلخواه

 

روش تهیه :

 1. فر را در دمای 165 درجه سانتی گراد قرار دهید.
 2. 4 عدد ظرف كوچك را با كره آغشته كنید.
 3. در هر كدام از ظرف‌ها یك تخم‌مرغ بشكنید و خامه، برگ‌های اسفناج، گوشت، پیاز و نمك و فلفل را اضافه كنید.
 4. حدود 10 تا 12 دقیقه در فر آن را بپزید.
 5. بعد از خارج كردن از فر داغ‌داغ با نان تست نوش جان كنید.

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان آمیتیس
12 شهریور 90 10:16
با سلام و احترام دختر من 18 روز دیگه تولدشه نمی دونم چیکار کنم چه تمی رو براش انتخاب کنم تا براش همیشگی و خاطره انگیز باشه یا چه لباسی رو براش انتخاب کنم خواهش می کنم با توجه به خصوصیات ظاهریش منو راهنمایی کنید


سلام خانومي! ماشاله دخملت نازه و همه چي بهش مياد!
ببين خودت چي دوس داري! يا دخترت چه رنگي رو دوس داره همون رو بكن تم تولدش!

سارا(مامان سوگل)
12 شهریور 90 11:57
سلام.عید شماهم مبارک.
چه تخم مرغ های اشتها آوری منم می خوام!


عفت جون
13 شهریور 90 8:02
فکر می کنم جالب در بیاد حتما امروز درست می کنم


مامان نفیسهمامان نفیسه
31 اردیبهشت 97 8:36
محبت
ثمين بانوثمين بانو
5 خرداد 97 9:59
محبت