شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

فرمول یافتن نام حیوان برای هر سال

1391/10/22 10:52
نویسنده : ثمین
2,671 بازدید
اشتراک گذاری

فرمول یافتن نام حیوان برای هر سال جدول سال ها و حیوانات سال 92 سال مار

Graduated فرمول یافتن نام حیوان برای هر سال

خب اول از همه به این رقم ها و این حیوان ها توجه کنید یول :
۰ : خوک
۱ : موش
۲ : گاو
۳ : پلنگ
۴ : خرگوش
۵ : نهنگ
۶ : مار
۷ : اسب
۸ : گوسفند
۹ : میمون
۱۰ : مرغ
۱۱ : سگ


حالا سال ۱۳۸۸ رو از عدد ۶ کم می کنیم که میشه ۱۳۸۲ این عدد رو به ۱۲ تقسیم می کنیم و باقیمانده رو بدست میاریم و از لیست بالا در میاریم که چه سالی میشه!
دقیقا به همین طریق محاسبه کنید سال 90 سال خرگوشه.

90:خرگوش
91:نهنگ
92:مار

مجموعه تصاویر با کیفیت از مار (حیوان سال ۲۰۱۳) سال 92 چه سالی است؟ سال 92 سال مار است سال 92 سال چه حیوانی است فرمول یافتن نام حیوان برای هر سال جدول سال ها و حیوانات سال 92 سال مار

جدول سال ها و حیوانات


جدول سال ها و حیوانات ان سال که متوجه خواهید شد :
سال 91 سال چه حیوانی است سال 92 سال چه حیوانی است سال 93 سال چه حیوانی است سال 94 سال چه حیوانی است سال 95 سال چه حیوانی است سال 96 سال چه حیوانی است یا سال 1303 تا سال 98 سال چه حیوانی است

جدول سالها و حیوانات

 

لینک مرتبط:

ایده های نوروزی ناب

منتظر نظرات خوب شما هستیم نظر یادت نره نظرتون چی بود

پسندها (2)

نظرات (5)

فهیمه
23 دی 91 12:10
سلام ثمین جون
خوبی؟ ببخشید یه زحمت و یه سوال دارم
می خوام ببینم شما توی وبت لینکی از دانلود پکیج تم گوسفند ناقلا داری یا اگه نداری می تونی آدرسی بهم بدی؟؟؟
ببخشیدا می دونم که خیلی مزاحمت شدم


عزيز در پست ثابت آموزش دادم: اينو سرچ كنيد:
بره ناقلا دنياي نفيس
يكي كاردستي هست و سه تا پپست جشن تولد بايد بياد براتون!
فهیمه
23 دی 91 16:58
ثمین جونم ممنون بابت جواب ولی منظورم این نبود. دنبال لینک دانلود تزئیناتش هستم. مثل تینکر بل که لینک دانلودشو گذاشتی


چشم! به مرور میزارم گلم!
فهیمه
24 دی 91 10:14
ثمین جون ببخشیدا می دونم که دارم خیلی مزاحمت میشم اما این فقط یه سواله و نه انتظار. متوجه ای؟؟؟؟؟
من یه کم عجله دارم و چون تولد پرهام نزدیکه فرصت ندارم، فقط می خوام بدونم فک می کنی کی میشه حدودا"؟؟؟؟؟ (شکلک یه فهیمه ی بی نهایت شرمنده)


شرمنده من گلم! آخه تا آخر دی یه چندتا کار دستمه که باید انجام بدم و خیییییییییییلی سرم شلوغه! این پست هایی که هم الان میزارم بیشترشون رو از قبل آماده کرده بودم! و الان فقط جواب کامنت میدم! احتمالا میشه برای بهمن! ببخشید!
فهیمه
25 دی 91 8:39
همین که وقت گذاشتی و جواب دادی ممنون عزیزم
امیدوارم کارات به خوبی پیش بره و تو هم دعا کن من موفق بشم و خودم بتونم درستش کنم
در ضمن پست کادو کردن با لیوان خیلی جالب بود خیلییییی
پست هات واقعا" عالی اند، جدی میگم.
همه رو دونه به دونه می خونم. الانم برم مابقی رو بخونم


قربون دل مهربونت!
سمانه
28 دی 91 14:40