شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

آموزش ساخت عروسک کرم ساده

1391/10/22 13:07
نویسنده : ثمین
11,300 بازدید
اشتراک گذاری

آموزش ساخت عروسک کرم ساده با استفاده از یک لنگه جوراب زنانه بلند

 

آموزش ساخت عروسک کرم ساده با استفاده از یک لنگه جوراب زنانه بلند

آموزش ساخت عروسک کرم ساده  با استفاده از یک لنگه جوراب زنانه ساق بلند

آموزش ساخت عروسک کرم ساده  با استفاده از یک لنگه جوراب زنانه ساق بلند  آموزش ساخت عروسک کرم ساده  Sock Crafts for Kids

آموزش ساخت عروسک کرم ساده  با استفاده از یک لنگه جوراب زنانه ساق بلند  آموزش ساخت عروسک کرم ساده  Sock Crafts for Kids

لینک مرتبط:

آموزش ساخت عروسک خرس تدی با یک جوراب

آموزش تصویری تبدیل کراوات به مار

با جوراب شلواری های کهنه یا پاره شون مار عروسکی بدوزید

آموزش کاردستی ادم برفی با جوراب

تبدیل دستکش به عروسک خرس

 

 

محصل

 

منبع: دنیای نفیس

 

 

 

این تزیینات رو خودم هیچ جا ندیدم و به زحمت از سایت های خارجی پیدا و ترجمه کردم!!

 

لطفا اگر کپی میکنید حتما با ذکر منبع باشد!

 

سپاسگزارم!

 

منتظر نظرات خوب شما هستیم نظر یادت نره نظرتون چی بود

 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان زهره
10 اردیبهشت 91 15:40
بابا محشر بود عالي بود.مثل هميشه ثمين جونم گل كاشته.
ولي من باهات قهرم


چرا؟؟ ولی من دوست دارم!
مریم (مامان روشا)
10 اردیبهشت 91 16:44
عزیزم ممنونم از لطفت
فقط یه سوال برای اینکه بتونم سالاد الویه رو به شکل صورت کیتی در بیارم باید از قالب استفاده کنم؟


اندازه ای که میخواین درست کنید نان نازک بگیرید در اون سینی که قراره سرو بشه پهن کنید و متناسب با اندازه سینی نان را شکل سر کیتی برش بزنید بعد الویه را روی نان پهن کنید تا حدود کار دستتان باشد! اگه سوال دیگه ای هم بود در خدمتم.


بهار
17 اردیبهشت 91 2:10
سلام مطالب وآموزشها عالین فقط یه سوال این کلیپهای فلش رو چطور میشه دانلود کرد
ثمين بانوثمين بانو
31 اردیبهشت 97 9:31
تشویق