شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

بافت ست سارفون دخترانه + پاپوش + تل سر

1391/9/25 19:45
نویسنده : ثمین
977 بازدید
اشتراک گذاری

کامنت یکی از کاربران دنیای نفیس:

سلام ثمین جان
مطلبت خیلی مفید بود، من یادداشت کردم و البته برای دخملم اونو بافتم، چند روز بیشتر طول نکشید و باتوجه به مبتدی بودن من خیلی راحت بود فقط من یک کمی تغییر توی اندازه و طرحش دادم

.................

خیلی خوشکل بافتن! در ادامه مطلب ببینید

این کامنت مامان دخمل عزیز هستش:

سلام ثمین جان
مطلبت خیلی مفید بود، من یادداشت کردم و البته برای دخملم اونو بافتم، چند روز بیشتر طول نکشید و باتوجه به مبتدی بودن من خیلی راحت بود فقط من یک کمی تغییر توی اندازه و طرحش دادم

.................

خیلی خوشکل بافتن! در ادامه مطلب ببینید

آموزش بافت ست سارفون دخترانه + پاپوش + تل سر

آموزش بافت ست سارفون دخترانه + پاپوش + تل سر/

http://hanaheidari.niniweblog.com/

http://hanaheidari.niniweblog.com

اینم لینک آموزش:

آموزش بافت ست سارفون دخترانه + پاپوش + تل سر

 

پسندها (2)

نظرات (1)

ثمين بانوثمين بانو
7 خرداد 97 11:42
محبت