شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

دانلود فایل ریسه و تزیین با تم هندوانه + آموزش تصویری کارت دعوت هندونه ای

1391/9/26 12:36
نویسنده : ثمین
1,700 بازدید
اشتراک گذاری

نمونه تزیین تولد با تم هندوانه دانلود فایل ریسه و تزیین با تم هندوانه + آموزش تصویری کارت دعوت هندونه ای

این کارت ها هم برای جشن تولد با تم هندوانه مناسب هست هم برای دعوت مهمانی شب یلدا ! آموزش رو در ادامه مطلب ببینید و اگه دوست داشتین فایل ها رو چاپ کنید.

این کارت ها هم برای جشن تولد با تم هندوانه مناسب هست هم برای دعوت مهمانی شب یلدا ! آموزش رو در ادامه مطلب ببینید و اگه دوست داشتین فایل ها رو چاپ کنید.
 
نمونه تزیین تولد با تم هندوانه دانلود فایل ریسه و تزیین با تم هندوانه + آموزش تصویری کارت دعوت هندونه ای
نمونه تزیین تولد با تم هندوانه دانلود فایل ریسه و تزیین با تم هندوانه + آموزش تصویری کارت دعوت هندونه ای
نمونه تزیین تولد با تم هندوانه دانلود فایل ریسه و تزیین با تم هندوانه + آموزش تصویری کارت دعوت هندونه ای
نمونه تزیین تولد با تم هندوانه دانلود فایل ریسه و تزیین با تم هندوانه + آموزش تصویری کارت دعوت هندونه ای
نمونه تزیین تولد با تم هندوانه دانلود فایل ریسه و تزیین با تم هندوانه + آموزش تصویری کارت دعوت هندونه ای
نمونه تزیین تولد با تم هندوانه دانلود فایل ریسه و تزیین با تم هندوانه + آموزش تصویری کارت دعوت هندونه ای
در ادامه مطلب نمونه فایل PDF ریسه هندوانه و لیبل تزیین روی غذا برای دانلود رو گذاشتم. اگه خوشتون اومد دانلود کنید.
 
نمونه تزیین تولد با تم هندوانه دانلود فایل ریسه و تزیین با تم هندوانه + آموزش تصویری کارت دعوت هندونه ای
 
 نمونه تزیین تولد با تم هندوانه دانلود فایل ریسه و تزیین با تم هندوانه + آموزش تصویری کارت دعوت هندونه ای Free Printable Cupcake Toppers and Stickers - Pink and Green

 
 

 
 
 
منوی غذا و دسر و تزیین میوه و هندوانه و آناناس و آجیل مخصوص ویژه  شب چره ی شب چله یلدا ژورنال دنیای نفیس
 
پسندها (2)

نظرات (8)

عمه جونی
18 آذر 91 19:23
مرسی نفیس جون عالی بود فقط کاش نمونه کارت تولد هم برای دانلود میذاشتی یا حداقل این عکس های اول که نمونه کارت دعوته قابل کپی کردن بود مثل اینکه کلیک راست رو قفل کردی
بهر حال ممنون عالی بودن


عزیزم کارت رو باید مثه کاردستی بسازید دیگه!
سارا
18 آذر 91 20:20
سلام عزیزم خوبی؟
چرا عکسا کپی نمیشه قفلشون کردی؟


مجبور شدم گلم! از بس کپی برداری میشه و با نام خودشون منتشر میکنن!!
سمیرامامان پرنیان
18 آذر 91 21:41
عزیزم عالییییی بود مرسی
یاسی
19 آذر 91 0:04
سلامممممممممممم من یاسی هستم............... دهه ی اول محرم بهتون گفتم لینکم کنید............. ممنون...........
سپیده
19 آذر 91 7:29
سلام ثمین خانم. یکی از دوستان بهم گفت که برو سری به وبلاگ ثمین بزن و همون پستی که تو قبلا گذاشتی اونم گذاشته. وقتی دیدمش حسابی جا خوردم. اصلا انتظار همچین کاری رو نداشتم. ثمین خانم چه اشکالی داره دو تامون مث یه همکار با هم کار کنیم ولی این کارتون که این مطلب رو برداشتید حسابی منو شکه کرد. شما یه چیزی رو بگید که من از شما برداشتم. باور بفرمایید چند وقت پیش یکی از دوستان از من مطلبی رو خواست و من در توانم نبود و شما رو بهش معرفی کردم .



سلام سپیده جان!
همون طور که میبینید من از سایت اصلی و خارجی برداشتم! و لینک دانلود من هم از اونجاست و با شما متفاوته!
عزیزم وقتی منابع هر دو یکی باشه از این چیزا پیش میاد!
شما جشن تولد هندونه دارید! من دارم؟؟؟؟ (منظورم اینه که بنا بر تقلید نیست!)
من دوست دارم ژورنال دنیای نفیس تک باشه! یه دونه باشه که نفیس و ارزشمند بشه و سعی میکنم تقلید نکنم عزیزم!
در مورد شما هم چند نفر به منم گفتن که هر تولد یا سیسمونی که میزاری سپیده هم میزاره! از تاریخ ها هم مشخصه که کی اول گزاشته!
ولی من چیزی نگفتم به شما!
الانم موردی نداره! دعوا نداریم که! فکر کن گزاشتم آرشیوم کامل بشه!!
منم وبلاگ شما رو دوس دارم عزیزم و از اینکه بالاخره یه نفر پیدا شد که قوی کار کنه در نی نی وبلاگ خوشحالم و پشتکار شما رو تحسین میکنم!
ولی توقع نداشته باش هر چی خواستم بزارم بیام ببینم شما گزاشتی قبلا یا نه!
ممنون میشم عزیزم!
موفق باشید.

سپیده
19 آذر 91 11:11
البته که شما پیشکسوت هستید و وبلاگ ژرنال نفیس هم تک و ارزشمنده. و همچین توقعی هم ندارم . در مورد سیسمونی و تولد هم خدا شاهده که مامانها به می گن براشون بزارم و نظرات زیادی دارم در مورد تولد که هنوز ثبتشون نکردم. بی خیال. موفق باشید.


سپاسگزارم! شما هم موفق باشید!
لاله مامان ترمه جونی
19 آذر 91 13:39
سلام ثمین جون کاراتون همه عالی و قشنگه ممنون میشم اگه منو لینک کنین
ثمين بانوثمين بانو
7 خرداد 97 11:32
تشویق