شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

یه جشن تولد تک و خوشکل با تم توییتی

1391/9/14 18:39
نویسنده : ثمین
2,181 بازدید
اشتراک گذاری

یه جشن تولد خوشکل و تک با تم توییتی  از وبلاگ خاطرات کودکی ساینا

حتما ادامه مطلب رو ببینید....

یه جشن تولد خوشکل و تک با تم توییتی

از وبلاگ خاطرات کودکی ساینا

یه جشن تولد خوشکل و تک با تم توییتی  از وبلاگ خاطرات کودکی ساینا

یه جشن تولد خوشکل و تک با تم توییتی  از وبلاگ خاطرات کودکی ساینا

اوایل مهر بود که شروع کردم به درستیدن تزئینات تولد عشقم. چون همیشه بهش می گم جوجه کوچولوی من تصمیم گرفتم تم تولدش رو توییتی انتخاب کنم. البته رنگ زرد هم خیلی دوست دارم.

یه جشن تولد تک و خوشکل با تم توییتی یه جشن تولد خوشکل و تک با تم توییتی  از وبلاگ خاطرات کودکی ساینا

یه جشن تولد خوشکل و تک با تم توییتی  از وبلاگ خاطرات کودکی ساینا

یه جشن تولد خوشکل و تک با تم توییتی  از وبلاگ خاطرات کودکی ساینا

یه جشن تولد خوشکل و تک با تم توییتی  از وبلاگ خاطرات کودکی ساینا

ریسه ماهگردها

یه جشن تولد خوشکل و تک با تم توییتی  از وبلاگ خاطرات کودکی ساینا

یه جشن تولد خوشکل و تک با تم توییتی  از وبلاگ خاطرات کودکی ساینا

لباس بیمارستان. ساعت تولد و عکسی که من و بابایی عاشقشیم.

یه جشن تولد خوشکل و تک با تم توییتی  از وبلاگ خاطرات کودکی ساینا

یه جشن تولد خوشکل و تک با تم توییتی  از وبلاگ خاطرات کودکی ساینا

یه جشن تولد خوشکل و تک با تم توییتی  از وبلاگ خاطرات کودکی ساینا

گیفتی که به مهمون ها دادیم.

یه جشن تولد خوشکل و تک با تم توییتی  از وبلاگ خاطرات کودکی ساینا

یه جشن تولد خوشکل و تک با تم توییتی  از وبلاگ خاطرات کودکی ساینا

یه جشن تولد خوشکل و تک با تم توییتی  از وبلاگ خاطرات کودکی ساینا

یه جشن تولد خوشکل و تک با تم توییتی  از وبلاگ خاطرات کودکی ساینا

برای شام سالاد الویه، ته چین، کشک بادمجون درستیده بودم.

برای نی نی ها هم پوره سیب زمینی ساده درستیدم.

برای دسر هم تیرامیسو آماده گرفتم.

یه جشن تولد خوشکل و تک با تم توییتی  از وبلاگ خاطرات کودکی ساینا

عکاس کوچولو نی نی آتلیه عکاسی کودک

ساینا جون قبل از اومدن مهمون ها. داره چک می کنه ببینه همه چی مرتبه یا نه؟

یه جشن تولد خوشکل و تک با تم توییتی  از وبلاگ خاطرات کودکی ساینا

کیک توییتی کوچولوی من، خیلی راضی بودم هم خوشمزه بود هم با سلیقه.

ساینا جونم خیلی دختر خوبی بود. خیلی بهش خوش گذشت. تا ساعت 12 هم بیدار بود.

ساینا جون موش شده

ساینا جون در حال صحبت با عمویی

یه جشن تولد خوشکل و تک با تم توییتی  از وبلاگ خاطرات کودکی ساینا

با تشکر از مامان مهربونشونقلب

دستتون درد نکنه! عالی بود گلم!

پسندها (2)

نظرات (4)

رویا
14 آذر 91 13:27
خیلی قشنگ بود و نو! تا حالا این تم رو ندیده بودم مرسی ثمین جون! دست مامان ساینا جون هم درد نکنه! ولی اگه جوجه کوچولو هم لباس زرد میپوشید عالی میشد!!
مامانی محمد طاها
14 آذر 91 14:08
ثمین جون من همیشه به وبلاگتون سر میزنم روزی چند بار


قربونت گلم
سميه
14 آذر 91 14:15
قشنگ بود.
ثمين بانوثمين بانو
8 خرداد 97 11:57
محبت