شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

تولد به سبک بازی انگری بیرد +عکس

1391/8/30 15:14
نویسنده : ثمین
1,233 بازدید
اشتراک گذاری

تولد به سبک بازی انگری بیرد +عکس

سانی که موبایل هایی با سیستم عامل آندروید دارن با بازی جذاب انگری بیردآشنا هستند این محبوبیت به جایی رسیده محصولاتی با شکل و شمایل انگری بیرد ساخته بشه مثل : بادکنک , جاسویچی,آویز موبایل,شیرینی و عروسک های پولیشی

اینم یه سری عکس که نشون میده تمام این جشن تولد به سبک بازی Angry Birds گرفته شده حتی این بازی رو برای سرگرمی بچه ها شبیه سازی کردند

لینک مرتبط:

تولد انگری بردز ماهک من

تولد با تم انگری بردز

تزيين جشن تولد 22 (تم angry birds) قسمت ٢

تزيين جشن تولد 22 (تم angry birds) قسمت اول

آموزش تزيين ساده شيريني به شكل angry birds

angry birds 1

angry birds 2

آموزش گیفت های زیبا با تم پرندگان خشمگین - angry birds 

 در جشن یک سالگی کودک چه کاری باید انجام دهیم؟

متن كارت دعوت تولد نینی جماعت! يا همون invitation wording

دانلود آهنگ های تولد کودکان / سری دوم

دانلود انواع کارت دعوت تولد کودکان و نوجوانان

دانلود آهنگ های تولد کودکان / سری اول

متن کارت دعوت جشن تولدها نینی ها

خودتان روی کیک تولد کودکتان هرچه میخواهید بنویسید

پسندها (2)

نظرات (2)

nazafarin
28 آبان 91 18:43
سلام عزیزم من چطوری کارها رو برات بفرستم چند نمونه پاکت کودکانه و دو تم تولد همچنین یه سری کار دیگه. راستی اگه نیاز به همکاری داشتی بگو من عاشق این هستم که همکاری کنم . خودم یه وب دیگه درست کردم برای سفارش کار اما ادامه ندادم.ببخشید سرتو درد آوردم خبرم کن چطور کارها رو به دستت برسونم
ثمين بانوثمين بانو
12 خرداد 97 13:30
محبت