شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

عکسای تولد مهدی عزیز با تم باب اسفنجی

1391/7/27 10:44
نویسنده : ثمین
1,303 بازدید
اشتراک گذاری

 

تولدت مبارک
ای گل گلدون من
هزار سال زنده باشی
بسته به تو جون من
این هدیه تولد
پیشکش چشمای تو
نازگل زیبای من
چشام زیر پای تو 

 

خواستم تم تولد رو یه چیزه غیر تکراری بگیرم ولی دیدم تنها کارتونی که پسرکم یه کم نگاه میکنه باب اسفنجیه و بعد از اینکه لباس سوغاتی کربلای مامان زهرا که باب اسفنجی بود رو دیدم اینو به فال نیک گرفتم و نتیجه...

کارت دعوت طراحی شده

تزیین ها

تزیین راهروی ورودی

سقف راهرو

درب ورودی اتاق پذیرایی(عکس بدو تولد به همراه عکسهای یک سال گذشته)

کلاه خریداری شده از مشهد و جویده شده توسط مهدی خان

اون یکی درب پذیرایی

گیفت های یادگاری(عکس مهدی خان و اتود)البته پاستیل و شکلات هم بود که فراموش شد و همینطور برگه یادگاری که یادم رفت بدم مهمونا برات بنویسن

لیوان

دستمال های تزیین شده

جلد دستمال طراحی شده

بشقابهای طراحی شده

نی

خلال دندون

گلی که بعد از چند بار ترکیدن این شد

کیک قشنگ و خیلی خوشمزه

ژله میوه

ژله رنگین کمون،از لیبل های غذا عکس ندارم،یه دونشون کنار دیس پلو سقوط کرده

لیبل ها

شال مامان

امیدوارم در اون شب به همه بخصوص به تو عزیز دل مامان خوش گذشته باشه.

ܓܨღღمــــهـــدی در گـــذر زمـــانღღܓܨ

لینک های مرتبط:

 

عکسای تولد امیرعباس عزیز با تم باب اسفنجی

 

 تزیین سالاد الویه باب اسفنجی + آموزش تزیین

 

(روی هر عکس که کلیک کنید بقیه پست اون مطلب رو میبینید)

 

تزیین سالاد الویه کودک به شکل باب اسفنجی + آموزش تزیین

 

تزیین سالاد الویه کودک به شکل باب اسفنجی + آموزش تزیین

 


تزیین سالاد الویه کودک به شکل باب اسفنجی + آموزش تزیین

 

تزیین سالاد الویه کودک به شکل باب اسفنجی + آموزش تزیین

 

تزیین سالاد الویه کودک به شکل باب اسفنجی + آموزش تزیین

 

 

 

ساندویچ باب اسفنجی تزیین سالاد الویه کودک به شکل باب اسفنجی + آموزش تزیین

 

دکور باب اسفنجی

 

 

اگه شما هم از این ایده ها درست کردین حتما عکساتون رو برامون بفرستید تا با نام خودتون بزاریم در گالری ژورنال دنیای نفیس

 

 

 

 

برای بهتر شدن کیفیت مطالب سایت نظر یادتون نره بازنده

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (28)

مهدی کوچولو
27 مهر 91 14:09
خوب رمز لطفا


چشم ! ولی اول ایمیل لطفا!
مهدی کوچولو
27 مهر 91 17:57
mfs1329@yahoo.com


فرستادم گلم! چک بفرمایید.
یاس
27 مهر 91 22:41
سلام خیلی بد جنسی چرا رمز دارش کردیم من عاشق این عکسای تولدام خوب چکار کنم وبلاگ ندارم تا بهم رمز بدین چکار کنم بچه ندارم تا واسش وبلاگ اینجا بسازم اخه خودم هنوز بچم تازه 10 سالم شده . میشه بهم رمز بدین یا لطفا مطلبای بی رمز بزارید


عزیزدلم نمیخواد که وبلاگ داشته باشی! کافیه فقط ایمیل داشته باشی و بزاری اینجا تا برات فورا رمز رو بفرستم!
یاسمن
28 مهر 91 12:54
سلام واقعا وبلاگتون عالیه من و همسرم تازه تصمیم گرفتیم که بچه دار بشیم اگه خدا خواست و بچه دار شدیم حتما از ایده های خوبتون کلی استفاده میکنیم ممنون راستی من رمز میخوام


فرستادم گلم! چک بفرمایید.
مهلا
28 مهر 91 13:46
لطفا رمز


فرستادم گلم! چک بفرمایید.
آیدا
28 مهر 91 22:47
این پست هم که رمزداره منم رمز میخوامایمیلمم گذاشتم

فرستادم گلم! چک بفرمایید.
رزا
29 مهر 91 1:36
rosanafeei@yahoo.com


فرستادم گلم! چک بفرمایید.
مریم مامان عسل
29 مهر 91 5:01
سلام. من خواننده ی همیشگی و طرفدار وبلاگ مفیدتون هستم. چرا پستها رو رمز دار کردید؟ کلی ایده میگیریم ازشون.
رمز همه ی پستها قراره ثابت باشه؟
من رمز میخوام لطفا. آدرس میلمو گذاشتم.



فرستادم گلم! چک بفرمایید.
بله عزیزم رمز ها ثابته!
مامان ترنم کوچولو
29 مهر 91 7:51
منم رمز لطفا



عزیزم لطفا ایمیل تون رو بدید تا یفرستم براتون!
جیگر طلا
29 مهر 91 7:53
سلام خوب به منم رمز بدید دیده گناه دارم


فرستادم گلم! چک بفرمایید.
فاطمه مامان الينا
29 مهر 91 8:23
سلام به قول آقا شير توي عمو پورنگ:رمز ميخوام
ايده مي خوام دنياي نفيس مي خوام.
اي بلا رمز دارش كردي تا ببيني چقدر خواهان داري


فرستادم گلم! چک بفرمایید.
فربون محبتت عزیزم!
مامان یزدان
29 مهر 91 8:30
منم رمز می خوام.
shirazi.h6@gmail.com
راستی به وبم سر بزن زندگی سه نفره کذاشتم.دوست داشتی استفاده کن.
مرسی گلم.


عزیز من نمیدونم چرا وبتون رو نمیبینم! با چند تا بروزر مختلف هم اومدم ولی فقط یه صفحه سفید نشون میده!
اگه لطف کنید و عکساتون رو ایمیل کنید ممنون میشم.
راستی ایمیل تون رو چک کنید! رمز ها رو فرستادم.
خاله رزا
29 مهر 91 9:32
rosanafeei@yahoo.com


فرستادم گلم! چک بفرمایید.
مامانیه سپهر
29 مهر 91 10:09
سلام وب خیلی خیلی قشنگ و مفیدی داریدو تبریک میگم. من که کلی کیف میکنم وقتی میام اینجا.
من واسه تولد پسرم تولد رنگین کمونی خرسای مهربون رو گرفتم، خیلی شلوغ نبود، گفتم اگه دوست دارید استفاده کنید.خوشحال میشم.
فقط بگید چیکار باید بکنم؟
راستی میشه به من هم رمز بدید؟



فرستادم گلم! چک بفرمایید.
نیلوفر
29 مهر 91 10:22
رمز میخوام


فرستادم گلم! چک بفرمایید.
به من هم سر بزنید
29 مهر 91 11:42
سلام به وبلاگ من هم سر بزنید


لطفا آدرس صحیح بزارید تا بتونیم سر بزنیم خو!
مامان یکتا
29 مهر 91 11:49
سلام عزیزم اومدم دیدم رمز بود رفتم منم رمز می خوام


گلم ایمیل بدین تا بتونم بفرستم!
یاسمن
29 مهر 91 13:26
سلام عالی بود من که خیلی خوشم اومد
مهدی کوچولو
29 مهر 91 16:34
ممنونم از شما برای همه ایده ها و مطالب مفیدتون،ثمین جان اگه براتون زحمت نیست آدرس وبلاگ آرشیدا جان برای من میزارید؟آخه آدرس پایین رو میرم ولی باز نمیشه،من یه دامن توتو درست کردم با تور اکلیلی ولی همش توراش بهم میچسبه و نامرتب میشه چیکار کنم؟


http://arshidaarshida.niniweblog.com/
مامن دوقلوها
29 مهر 91 19:55
اگه امکانش هست رمز بدین
orkideh_tehran@yahoo.com


فرستادم گلم! چک بفرمایید.
مامان سیدمهدی کوچولو
30 مهر 91 10:14
سلام
آخه چرا رمز دارش کردین منم رمز میخوام لفطا...


عزیزم ایمیل تون رو لفطا بزارید تا بفرستم براتون!
عسل
5 آبان 91 14:24
عزیزم خواهشا رمزدارش نکن.من واقعا وبلاگت را خیلی دوست دارم و حیلی استفاده میکنم.ایمیلم ندارم .هروقت میبینم رمز گذاشتی حالم گرفته میشه.در ضمن اگه ممکنه تولد با تم انگری بیردز هم بذار البته بدون رمز لطفا
mahan
21 آبان 91 10:49
لطفا رمز بفرستین
www.mahan90.niniweblog.com


چشم میفرستیم ولی لطفا ایمیل تون رو بزارید تا بتونم بفرستم!
mamane Ali
23 آبان 91 20:38
سلام .. منم لطفا رمز میخوام.. ایمیلم رو گذاشتم ولی بی زحمت اگه تو وبلاگم برام بزارین بهتره رمز همه ی پستای تولد یکیه ؟ چون می خوام بقیه رو هم ببینم
مامان کیارش
25 دی 91 22:39
salam man email nadaram vali weblog daram lotfan be manam ramz bedin


عزیزم توی جی میل سه سوت میتونید بسازید!
ما خیلی از خبرهای فوری رو و فراخوان ها رو با ایمیل به مشترکان دنیای نفیس اطلاع میدیم!
پیشنهاد میکنیم با 5 دقیقه وقت گزاشتن یکی بسازین!

مامان نفیسهمامان نفیسه
19 خرداد 97 9:47
خوشمزه
ثمين بانوثمين بانو
19 خرداد 97 9:49
محبت
ثمين بانوثمين بانو
19 خرداد 97 9:49
بوس