شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

ایده جشن تولد با تم مینی موس

1397/2/2 11:01
نویسنده : ثمین
548 بازدید
اشتراک گذاری

ایده جشن تولد با تم مینی موس

به برگزاری جشن تولد با تم زیبای دخترونه مینی موس فکر می کنید؟ ایده های جذابی ما برای شما در نظر گرفتیم که حتما می تواند به بهتر شدن جشن شما کمک کند. با استفاده از نکات ذکر شده در این صفحه می توانید در وقتتان صرفه جویی کنید و هیچ موردی را از قلم نیندازید.

تم زیبای مینی موس می تواند لذت و شادی را برای کودکان شما به ارمغان بیاورد. جشنتان را با تزئین دکوراسیون، فعالیتها، خوراکیها و بازیهای مخصوص به صورت کامل برنامه ریزی کنید.

همه چیزی جشن از وسایل کارد و چنکال و بشقاب و غذا و تزئینات، نحوه دعوت و لباس باید برپایه تم مینی موس باشد. تولد کودکتون را با برنامه ریزی مناسب قبلی باحال و خاص کنید.

۱- برای شروع شما به کارت دعوت نیاز دارید، حتما از کارتی استفاده کنید که با مینی موس تزئین شده باشد. البته امروزه روز بیشتر از طریق تماس تلفنی، ایمیل، فیس بوک و یا تلگرام مهمانها دعوت می شوند. می توانید در تلگرام گروهی بسازید، عکس تم مورد نظرتان را برای پروفایل گروه بگذارید. از استیکرهای مینی موس برای دعوت میهمانانتان استفاده کنید.
۲-  موارد ابتدایی مصرفی از قبیل بشقاب، کاسه، لیوان، دستمال، قاشق و چنگال و رومیزی ، زیر بشقابی ، ریسه، بادکنک، کیک، شمع و کارت دعوت احتیاج دارید.

 

۳- یک جای مخصوص برای کودکتان درست کنید ، بد نیست که یه صندلی پایه بلند تهیه کنید چون کودکتان کوچک است هنگام عکس گرفتن دیده شود. از تورهای صورتی و سرخابی برای تزئین صندلی حتما استفاده کنید، می توانید بالای صندلی یک پاپیون زیبا شبیه پاپیون مینی موس بزارید.

۴- از یک رومیزی خالدار سفید و صورتی یا صورتی ساده استفاده کنید. می توانید پاپیون های زیبا با پارچه های خوشرنگ صورتی تهیه کنید و به رومیزی آویزان کنید.
۵- دور تا دور فضای اطراف را تزئین کنید، میتوانید از استندهای مینی موس استفاده کنید ، ریسه های با طرح تم مینی موس و یا صورتی و سرخابی و happy birthday ، بادکنکهای فویلی طرح مینی موس حتما استفاده کنید.

 

۶-در گروه های ۴ یا ۵ تایی بادکنکهای صورتی و سرخابی را به هم محکم وصل کنید و از سقف به صورت معلق آویزان کنید و یا با چسبهای مخصوص بادکنک آنها را به سقف بچسبانید.

۷- از بادکنکهای مینی موس استفاده کنید آنها را با گاز هلیوم پر کنید و در چند طرف مراسم بگذارید.

۸- از شکلات، کوکی ها و شیرینی هایی با طرح مینی موس و یا تزئین شده با مینی موس استفاده کنید. می توانید از تاپرهای زیبا تم مینی موس برای تزئین استفاده کنید.

 

9- برای تزئین نوشیدنیها مثل آب و آبمیوه و نوشابه از لیبل مخصوص مینی موس با رنگهای شاد که خالخالی هم باشند، استفاده کنید. از نی تزئین شده با تم مینی موس استفاده کنید.

۱۰- یک بنر به در ورودی وصل کنید و یک متنی به عنوان خوش آمدگویی بنویسید.

۱۱- در راهرو ها و درب آسانسور فلش به طرف جشن بزنید و به این وسیله مهمانان را به طرف مجلس تان راهنمایی کنید یا در طول مسیر بر روی زمین از برچسبهای رد پا استفاده کنید.

۱۲- هر مهمانی به یک کیک فوق العاده احتیاج دارد. کیک فراموش نشود، بهتر است که شکل مینی موس باشد، می توانید از کیکهای زیبای چند طبقه ای با روکش فوندانت استفاده کنید، یا اگر می خواهید مقرون به صرفه تر باشد میتوانید از قنادی بخواهید که روی کیک را با عکس مینی موس طرح ساده بزند.

۱۳- حتما برای خود کودکتان یک کیک یا کاپ کیک کوچک تزئین شده با تم مینی موس تهیه کنید و به او اجازه دهید که هر بلایی که می خواهد سر آن در بیاورد. برای دیگر مهمانها کیک دیگری تهیه کنید. حتما از شمع با طرح مینی موس و یا رنگ مناسب با آن مثل صورتی یا سرخابی استفاده کنید.

 

14- شما حتما قصد دارید که در زمان برش کیک عکس های زیادی بعنوان یادگاری بیاندازید، حتما برای تزئین صندلی و میزتان از وسائل طراحی شده با مینی موس استفاده کنید. حواستان باشد قبل از شروع مراسم حتما دوربین عکاسی و فیلم برداری را شارژ کنید و از خالی بودن فضای آن مطمئن شوید.

۱۵- برای برش کیک از کارد تزئین شده استفاده کنید و از یکی از دخترها بخواهید که رقص چاقو انجام دهد، از چاقویی استفاده کنید که تیز نباشد و هنگام حرکت آسیبی به کسی وارد نکند.

 

۱۶- در قسمتی اگر عروسکهای مینی موس را دارید کنار هم بچینید.

۱۷- از تاج، کلاه یا تل مینی موس، دستکش سفید برای دخترتان استفاده کنید و یا به عنوان هدیه به مهمان ها بدهید. مطمئن باشید بچه ها از این کار خیلی لذت خواهند برد.

۱۸-  از لباس مینی موس استفاده کنید، اگر دخترتان زیر ۳ سال است از دامنهای توری توتو  و یک تی شرت زیبا که عکس مینی موس روی آن چاپ شده است استفاده کنید.

 

19- یک ایده جالب دیگر این که شما و دخترتان از تی شرت شبیه هم که روی آن طرح مینی موس دارد استفاده کنید و هر دو تل مینی موس به سر بگذارید.

۲۰- می توانید از لباس کاستوم مینی موس استفاده کنید.

 

21- در خلال مهمانی در صفحه تلویزیون یا آلبوم عکسهای دیجیتالی عکسهای کودکی فرزندتان را پخش کنید. در صورت تمایل می توانید یک کلیپ زیبای خانوادگی تهیه کنید یا به عنوان هدیه عکس دخترتان را از قبل با لباس مینی موس چاپ کرده و به مهمانان بدهید.

۲۲- حتما به موزیک قبل از شروع مهمانی فکر کنید و چند موزیک شاد، ملایم و آهنگ تولد آماده کنید. مثلا هنگام سرو غذا از موزیک ملایم استفاده کنید و در هنگام بازی بچه ها آهنگی پر از شور و نشاط پخش کنید.

۲۳- در انتهای مهمانی از مهمانانتان با دادن گیفتهای زیبا به خاطر حضورشان تشکر کنید.

۲۴- یک دفترچه یادگاری تهیه کنید، از مهمانانتان و کودکانشان بخواهید درون آن یادگاری بنویسند یا یک نقاشی بکشند، کودکتان در آینده یک یادگاری خیلی خوب از آن روز خواهد داشت.

۲۵- فشن شو: یک فشن شو جذاب راه بیندازید، از بچه ها بخواهید رژه بروند و در نهایت کسی برنده است که بهترین راه رفتن و بهترین ژست را اجرا کند و برای آن یک جایزه بامزه در نظر بگیرید.

۲۶ – از بچه ها بخواهید که شکلک های بامزه در بیاورند و از آنها عکس یادگاری بیندازید.

 

شما چ نظری دارید؟ اگر ایده ی دیگری دارید لطفا بنویسید.

پسندها (2)

نظرات (0)