شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

تولد 4 سالگی ایلیا عزیز با تم دزد دریایی

1394/9/17 12:26
نویسنده : ثمین
3,685 بازدید
اشتراک گذاری

رداد ماه لباسهاتو خریدم   یکی از عکسهاتو که با دکور دزد دریایی انداخته بودی  سفارش داده بودم که رو لباست چاپ کنن

تم دزد دریایی برات چاپ کردم و کار برشش و انجام دادم

 کارت دعوت مهمونهای عززززیزم  و عکسهایی که برای تولد  طراحی و چاپ کردم

بیستکویت هاااای خوشگل و خشمزه

شمع هایی(  کشتی ) که به عنوان گیفت به مهمون ها دادم

کلاه و سیبل چشم بند دزد دریایی  و لنگر  و... که همه استقبال کردن هم عکس انداختن باهاش و هم با خودشون بردن

 

چشم بند ها پشت کلاهه خوب تو عکس مشخص نشده

یه سربند برای شما و یه هد بند برای خودم دوختم

برای خودم و بابایی لباسی که رنگ و طرحش  به تم تولد بیاد خریدم 

یکی از کارهایی که دوست داشتم برات انجام بدم این بود که با نمد برات نقاب درست کنم 

که خییییلی دوسش داری و باهاش بازی میکنی

به جز نقاب حلقه اسم با تم دزد دریایی هم برات درست کردم کار اولم بود شاید خیییلی ایراد داشته باشه اما خودم خیییلی دوسش دارم

1 و دوم شهریور که دنبال کار تولد  بودیم سفارش کیک .درست کردن تخت برای تو حیاط .چسبوندن بنر و تم تولد .

خرید مواد غذایی و میوه  برای شام تولد 

3 شهریور هر سه تاییمون ارایشگاه نوبت داشتیم

بعد از ارایشگاه رفتیم اتلیه

بعد از اتلیه هم رفتیم  تالار شب خییییلی خوبی بود حسابی رقصیدیم و پا درد گرفتیم

خییییلی شیک و مجلسی راضی نشدی کت و شلوار بپوشی منم بهت سخت نگرفتم  

 ایلیای من در کنار  زهرا جون دختر عمه

و بلاخره پنج شنبه 5 شهریور 1394  از راه رسید و جشن تولد برگزار شد یکی یکی مهمونهای عزیزمون از را رسیدن و شادی به همراه اوردن

امسال تولد و تو حیاط برگزار کردم سفارش میز و صندلی دادم .بابایی تو حیاط پرزاکتور زد تا همه جا روشن شه

تخت و گذاشتیم گوشه حیاط تا اقایون اونجا دور هم باشن

باند ها رو بردیم تو حیاط  تا همون جا اهنگ بزاریم

قبل از رسیدن مهمونها کلی عکس انداختیم

اینم عکسهای خوشگلت با تیشرتی   که عکس خودت روش چاپ شده 

اینم یکی دیگه از لباسها یی که برات خریدم خییییلی دنبال لباس گشتم تا بلاخره این و پیدا کردم بغل

 اینم کیک تولد که خیییییییلی خوشگل و خوشمزه شده بود خوشمزه

 اینم یه عکس با شمشیر و سپر و....

با تشکر از مامان ایلیا عزیز

http://iliyaboy.niniweblog.com

پسندها (3)

نظرات (1)

ثمين بانوثمين بانو
23 اردیبهشت 97 11:24
خیییییییییییییییییییییییییییییییییلی باحاله