شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

آموزش دامن توتو ی بلند (دامن فرشته ی بلند)

1391/7/29 20:49
نویسنده : ثمین
5,866 بازدید
اشتراک گذاری

آموزش دامن توتو ی بلند (دامن فرشته ی بلند) گورخر سیاه و سفید و صورتی جدید لباس توتو.. اندازه -2-3 ساله.. به اضافه مطابق رایگان کلیپ مو tulle

دست مامان آرشیدا درد نکنه! اینم از آموزش:

این لباس رو بدون الگو و مدل خاصی درست کردم فقط چند جا دیده بودم

اول کار آشنایی با قلاب بافیه که من خودم شخصا فقط زنجیر و پایه بلند رو بلد بودم اونم از حرفه و فن راهنمایی پس دست به کار شدم   اول نخ و قلابم رو انتخاب کردم قلاب شماره ١١ و این نخ ها که حتی اسمش رو هم نمیدونستم

١٢٠ زنجیر ساده بازم بستگی به دور کمر دخترتون داره و شروع پایه بلند تا جایی ادامه میدید که بدونید طول بالا تنه کافیه معمولا یک نیم تنه میشه

دامن توتوی دخترم آرشیدا

مرحله بعدی دوختن پولک رنگی البته بستگی به سلیقه فرد داره

دامن توتوی  آرشیدا

وسط کار مشخص و دو طرف پولک دوخته میشه  

دامن توتوی  آرشیدا

حال بند گردن که البته نیم تنه میتونه به صورت دکولته هم باشه

من از دو طرف کار بند هایی رو با قلاب به لباس در آوردم که پشت گردن گره خورده میشه که هر کس به سلیقه خودش میتونه بند ها رو روی سر شونه و طرح دار طراحی کنه

دامن توتوی  آرشیدا آموزش دامن توتو ی بلند (دامن فرشته ی بلند)

دامن که معمولا یکم بلند تر آماده میشه ،تور دامن پارچه اورگانزا آهار داره که بسته به بلندی دامن باید خرید بشه (من طول دامنم رو 60 سانتیمتر گرفتم) که چون پارچه تا میشه تا یه چین دامن آماده بشه پس 120 سانتیمتر که نصفش طول دامن من شد و عرض هر قسمت 20 سانتیمتر انتخاب شد. یعنی 120 در 20

  دامن توتوی  آرشیدا

چون تم تولد دخترم خورشید بود این رنگ ها رو انتخاب کردم

240 سانتیمتر تور طلایی، 240 سانتیمتر تور نارنجی ، 120 سانتیمتر تور زرشکی اکلیل دار، 120 سانتیمتر تور سفید اکلیل دار  .

تور طلایی و نارنجی رو بیشتر به کار بردم چون دوست داشتم دامنم پرتر باشه

دامن توتوی  آرشیدا آموزش دامن توتو ی بلند (دامن فرشته ی بلند)

حالا برای آماده کردن دامن که یه کش قطر یک سانت بلند رو به دو پایه بلند بسته و گره های پاپیونی هر پارچه به دور کش شروع میشه

دامن توتوی  آرشیدا آموزش دامن توتو ی بلند (دامن فرشته ی بلند)

تقسیم رنگ تکه های تور و تقسیم رنگ ها

دامن توتوی  آرشیدا آموزش دامن توتو ی بلند (دامن فرشته ی بلند)

پشت نیم تنه ی من بازه و دوخته نشده تا راحت تر بتونم تن دخترم کنم  و برای بشتنش از روبان به صورت زیگ زاگ استفاده کردم ،دو طرف کش دامن هم بازه و موقع پوشیدن گره میخوره اما دو طرف کار رو گره زدم که دور کمر ثابت بمونه

دامن توتوی  آرشیدا

به نیم تنه دو رج بالاتر از پایین کارم یه لایه داخلی اضافه کردم برای وصل کردن دامن تا گره ها رو مخفی کنه توی تصویر کاملا مشخصه

دامن توتوی  آرشیدا آموزش دامن توتو ی بلند (دامن فرشته ی بلند)

 تعداد گره های دامن و تعداد خونه های پایین نیم تنه شمرده و گره ها بین نیم تنه تقسیم میشه تا چین دامن کاملا همه جای کار یکسان بشه

دامن توتوی  آرشیدا 

و در آخر دامن به نیم تنه قلاب میشه

تولد آرشیدا خورشید آریایی آموزش دامن توتو ی بلند (دامن فرشته ی بلند)

اینم فرشته کوچولوی من که مثل خورشید شب تولدش میدرخشید

تولد آرشیدا خورشید آریایی

 

خیلی خوشکل شده! دستتون درد نکنه!تشویقتشویقتشویق
لینک مرتبط با این موضوع:

دوخت دامن فرشته ويژه دخملاي خوشمل و ناز

آموزش دامن توتو برای فرشته های کوچولو 

ژورنال لباس تولد و مهماني ويژه خانم كوچولوها 4

ژورنال لباس تولد و مهماني ويژه خانم كوچولوها 3

 منتظر نظرات خوبتون هستم.

 

پسندها (2)

نظرات (7)

نازنين
29 مهر 91 18:30
سلام
خيلي ممنون
خيلي كيف كردم و بسيار زيبا است
مي تونم من هم رمز عبور داشته باشمً؟



فرستادم گلم! چک بفرمایید.
مهدی کوچولو
30 مهر 91 14:05
من همه لباس رو آماده کردم و برای دامن از تور اکلیل دار استفاده کردم ولی هر بار که لباس رو تن دختر داییم میکنم و یا حتی یه ذره تکونش میدم تورها بهم میچسبه و نامرتب میشه،من حتی به تورها تافتم زدم و پایینشون نگین زدم که سنگین بشه و بهم نریزه ولی فایده نداره(گگگگررررررریییییههههه بی امان)کمک


عزیزم باید تعداد نوارها اونقدر باشه که دیگه تکون نخورن و بهم نخورن!مابین قبلی ها بازم گره اضافه کن و وقتی خوب شد عکسشو برام بفرست! خوشحال میشم ببینم
مهدی کوچولو
1 آبان 91 1:10
به خدا نوارها زیادن ولی باشه بازم عکشو میزارم ممنونم که وقت میزارید
elahebha
4 آبان 91 20:51
سلام دمتون گرم لینکتون کردم منو با نام وبم لینک کنید لطفا
مجی
8 آبان 91 23:57
وایییییییییییییی خیلی ناز شده ممنون ازت من دختر ندارم اما خواهرم بارداره و زن داداش شوهرم هر کدوم دخمل بود درست میکنم براش یه دنیا مرسیییییییییییییی
ثمين بانوثمين بانو
19 خرداد 97 9:41
تشویق
ثمين بانوثمين بانو
19 خرداد 97 9:42
محبت