شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

جشنواره سفره هفت سین های سال نهنگ 1 - 1391

1391/1/15 22:17
نویسنده : ثمین
2,024 بازدید
اشتراک گذاری

تخم مرغ با طرح انگیری بردز

با تشکر از مائده عزیز مامان پرنیا جان از وبلاگ من و دلبندم كه زحمت كشيدن و عكس اين سفره خوشكل رو فرستادن تا توي نمايشگاه دنیای نفیــــــــــس شركت بديم.

با تشکر از نرگس و نسترن جون از وبلاگ دنیای فشن كه زحمت كشيدن و عكس اين سفره خوشكل رو فرستادن تا توي نمايشگاه دنیای نفیــــــــــسشركت بديم.

 

با تشکر از لیلا جون از وبلاگ همنشینی كه زحمت كشيدن و عكس اين سفره خوشكل رو فرستادن تا توي نمايشگاه دنیای نفیــــــــــسشركت بديم.

سفره هفت سین

من عاشق تخم مرغ هاتون شدم لیلا جونمقلب

تخم مرغ با طرح انگیری بردز

با تشکر از همه عزیزان لبخند


هفت سین نهنگ صورتی










هفتسین مدل درختچه








آفتاب گردوني كه با سير درست شده


هفت سین نهنگ آبی








شکلک های محدثه


منتظر هفت سین های شما  هستیم!niniweblog.com

اگه احیانا از مطلبی که گزاشتم خوشتون اومد، لطفا برای گوگل محبوب کنید (+g بزنید)

(پایین صفحه سمت چپ)

پسندها (1)

نظرات (6)

جغله کوچولو
4 فروردین 91 14:43
با سلام ببخشید.. مدتی بود که نتونستم بیام .... سال نوبر شما و خانواده محترمتون مبارک باشه ... امیدوارم در سال جدید به تمام آرزوهاتون برسید سلامت و پیروز باشید ...
مهدی کوچولو
5 فروردین 91 1:04
مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سنبل خوشبو مثل سیب خوش رنگ و مثل سکه با ارزش باشید سال نو مبارک
لیلا جون
8 فروردین 91 8:37
سلام عزیزم وبت خیلی قشنگ
مهتاب
8 فروردین 91 11:58
باید اوج گرفت تا بتوانیم آن چه را که آموخته ایم با دیگران نیز قسمت کنیم لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید،... رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک ثمین جون هفت سین خیلییییییییی عالی بود هفت سینهای سادهتر هم میزاری تو پستت چون هفت سین من خیلی سادهتر؟
parastoo
21 اردیبهشت 91 23:37
سلام من اتفاقی هفتسینمو تو وبت دیدم خوشحالم خوشت اومده بهم سر بزن و منو هم لینک کن وگرنه....
مامان امین از وبلاگ (همه وجودم امین جان)
25 دی 91 7:54
سلام من هم هفت سین سال 91 را فرستادم ولی نمی بینمش.


چشم! ایشاله میزارم! خیلی ایمیل تو نوبت دارم گلم!