شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

کارهای دستی من و مامانم

1390/12/3 14:44
نویسنده : ثمین
1,788 بازدید
اشتراک گذاری

امروز میخوام یه سایت فوق العاده مفید و زیبا رو بهتون معرفی کنم! یه سایتی که فکرکنم... نه! مطمئنم خیلی به دردتون میخوره... ادامه مطلب رو ببینید تا بقیش رو بگم! عینک

این یه سایت بافتنیه! مدل ها و ایده هاش خیلی نازه!

من که عاشقش شدم قلب یه چندتایی از مدلها رو گزاشتم ببینید

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

آپلود عكس كوچولوهاي فارسي

آپلود عكس كوچولوهاي فارسي

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

آپلود عكس كوچولوهاي فارسي

آپلود عكس كوچولوهاي فارسي

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

واستون میبافن و پست میکنن!فرشته دیگه چی میخواین؟؟متفکر

اینم آدرسش

پسندها (2)

نظرات (3)

مامی مائده
3 اسفند 90 15:58
عالییییییییییییی بود من عاشق همه اشون شدمممم


پردیس
3 اسفند 90 19:36
سلام عالی بود ثمین جون. لطفا وبلاگ منم لینک کن مرسی
مامان مهرناز
23 دی 91 0:32
مرسی عااااااااااااااااااالی بود مثل همیشه با استفاده از مدل های این سایت یه سارافون وکلاه بافتم تو عکس های 16ماهگی گذاشتم خوشحال میشم ببینی
مرسی


عالي بود گلم!