شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

جای گلسر واسه خانم کوچولوهای مو قشنگ!

1390/11/18 23:14
نویسنده : ثمین
2,220 بازدید
اشتراک گذاری

این شاید چیزخاصی نباشه ولی من خیلی می دوستمش. خیلی بدرد بخوره گل سر هام یا لوازم آرایش رو ریختم توشون.

این یه ظرف بستنی بود که من  با روبان این شکلی کردمش.

اینم سطل ماست بود

لوازم مورد نیاز

سطل ماست. قوطی بستنی. هر کدوم رو که دوست داشتید.

روبان

چسب حرارتی یا چسب رازی.ولی حرارتی بهتربید

چاقو

اول کف سطل رو با چاقو ببرید و جداش کنید.

این شکلی. دیگه شرمنده من یکم تند بریدم . یکم کج و کوج شد! :)

بعد یه کوچولو چسب بزنید به سطل و روبان رو بذارید روی چسب. بههههههههلهههههههههه.

و روبان رو دور سطل بچرخونید. فقط به ابتدا و انتهای سطل چسب بزنید. همون که تو کادر قرمز هست. همه جای سطل و روبان رو چسب نزنید که واقعا بی ریخت می شه.استرس

همینطور روبان رو دور سطل بچرخونید و بچسبونید. روبانه سبز بود نمی دونم چرا دودی افتاده تو عکسمتفکر

اینم داخل سطل

به اخر کار که رسید اون پایین مایینا یکم چسب بزنید و روبان رو بچسبونید و ببرید.

حالا برای کف سطل. اینبار تمام سطح کف رو چسب می زنیم و روبان رو میچسبونیم.برای کف هم روبان رو می چرخونیم.دور کف مثل خود سطل.

این شکلی

حالا پایین سطل رو یه خط چسب می زنیم و کفی رو می چسبونیم.

به این صورت

اینم از پشت

بعد دیگه به سلیقه ی خودتون تزیینش کنید.



پسندها (1)

نظرات (3)

نرگسی
18 بهمن 90 23:24
خیلی ممنون ایده خوبی بود من که خیلی دنبال یه چیز تو این مایه ها بودم..
مامان سانلي
19 بهمن 90 1:54
چه جالب واقعا"عالي بود دستتون درد نكنه
مامان ریحانه جون
24 بهمن 90 23:43
سلام خیلی جالب و مفید بود من هم دنبال ایده مشابه همین بودم.