شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس 12

1390/11/14 23:54
نویسنده : ثمین
1,919 بازدید
اشتراک گذاری

ايده هاي جديد رو در ادامه مطلب ببينيد....

نظرتون درباره ايده چمدون چيه؟متفکر

بنظرم متفاوته! واسه اونايي كه دنبال تك بودن هستن!چشمک

ایده هایی برای تزیین سفره هفت سین نوروز  7سین چمدونی 91

ایده هایی برای تزیین سفره هفت سین نوروز 91

يه ايده جديد!

ایده هایی برای تزیین سفره هفت سین نوروز 7سین حصیری 91

ایده هایی برای تزیین سفره هفت سین نوروز 91

اينم يه مدل استفاده از جام هستش! توش رو سنگ ريخته و خود هفت سين رو توي يه ظرف كوچكتر گذاشته!عینک

ایده هایی برای تزیین سفره هفت سین نوروز 91

اينم يه سبك ديگه! جام رو وارونه گذاشته! توي جام هم پارچه مچاله كرده!گاوچران

ایده هایی برای تزیین سفره هفت سین نوروز با جام وارونه پارچه مچاله 91

ایده هایی برای تزیین سفره هفت سین نوروز یک دسته گندم 91

 

ادامه دارد.....

پسندها (1)

نظرات (6)

سپيده
14 بهمن 90 14:56
چه ايده هاي نابي! منم ميخوام عكساي سفرمون رو بفرستم ثمين عزيزم!
مامان سپنتا
14 بهمن 90 15:50
ثمین جون خیلی خوشگلن.... دستت درد نکنه... من هم عکسامو send کردم
پارسا
14 بهمن 90 16:45
سلام دوست من من یک سایت بازی آنلاین دارم خیلی خوشحال میشم به سایت من یکسر بزنید امکاناتی برای وبلاگ ها هم وجود داره که با گذاشتن فقط یک کد میتونید هر بازی که دوست داشته باشید بزارید توی وبلاگ تا بازدید کننده های وبلاگتون وهمچنین نی نی خوشکلتون بازی کنه توی وبلاگ خودش gamebaz.ir
sepide
14 بهمن 90 18:08
kheili bahalan booooooooooooooooooooooooooos
عمه آتنا
14 بهمن 90 19:37
kheili aalie ke hamchin saiti hast mamnunam man kheili khosham umad
پرنیا جون و مامانش
23 اسفند 90 12:50
سلام خیلی وبلاگ زیبای دارین ممنون من مامان پرنیا هستم خوشحال میشم به ما هم سر بزنید با افتخار لینکتون میکنم شما هم اگه دوست داشتین لینکمون کنید عزیز
parniyaasadi@yahoo.com


عزیز آدرس وبلاگتون کوووووووووووووووووووووو؟؟