شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

آموزش آویز دانه برفی با pipe cleaner

1390/11/4 13:33
نویسنده : ثمین
2,370 بازدید
اشتراک گذاری

میخواهید تصویر رویایی در خاطر کودکتان بسازید!

این دانه های برف را درست کنید.....و از سقف اتاق آویزان کنید،

ساده است.... شروع کنید!

آموزش آویز دانه برفی با pipe cleaner میخواهید تصویر رویایی در خاطر کودکتان بسازید!  این دانه های برف را درست کنید.....و از سقف اتاق آویزان کنید،  ساده است.... شروع کنید!









پسندها (1)

نظرات (4)

نرگسی
4 بهمن 90 14:37
ببخشید دوستم من متوجه نشدم اینا از چه جنسی هستن و چی هستن ؟؟؟؟؟؟؟ آخه خیلی دوست دارم از این دونه های برفی درست کنم !!!


pipe cleaner
پایپ کلینر
این پست رو ببینید
http://2nyaienafis.niniweblog.com/post179.php
مامان محمدفرزام
5 بهمن 90 3:25
سلام. خیلی جالب بود.مرسی. با اجازه من شما رو لینک کردم. به ما هم سر بزنید.
مامان علی خوشتیپ
5 بهمن 90 12:33
به بههههههههه چه خوشگل شده اینجا
قالب نو مبارک


مرسیییییییییییییی گلم!
معصومه
19 فروردین 91 11:44
سلام من نفهمیدم اینها چطور سیمی هستند اگه توضیح بدید متشکر میشم


عزیزم خرازی ها دارن من در دو قسمت کلا توضیح دادم