شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

یه ایده جالب

1390/10/19 9:06
نویسنده : ثمین
2,871 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستاي مهربونم. امروز براتون يه ايده جالب پيدا كردم! ميتونيد واسه مهموني هاي كوچولوتون  يا حتي توي خونه ازش استفاده كنيد! حتما ادامه مطلب رو ببينيد!

سلام دوستاي مهربونم. امروز براتون يه ايده جالب پيدا كردم! ميتونيد واسه مهموني هاي كوچولوتون  يا حتي توي خونه ازش استفاده كنيد!

تزئين دستمال سفره به شكل هاي جالب توجه براي كودكان ايده امروز من هست براي شما!

آموزش دستمال سفره به شكل تي شرت


آموزش دستمال سفره به شكل پيراهن پسرانه

آموزش دستمال سفره به شكل كراوات

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش دستمال سفره به شكل كراوات

آموزش دستمال سفره به شكل كلاه

پسندها (2)

نظرات (13)

نرم افزار آموزش كودكان كفشدوزك
19 دی 90 9:10
به آینده فرزندتان بیندیشید
مامان آريا
19 دی 90 10:58
خيلي عالي و جالب بود
تینا
19 دی 90 17:17
خیلی خیلی جالب بود ثمین جونم
مامان مبینا
19 دی 90 17:21
سلام عزیزم.خوبی؟مرسی بابت ایده های قشنگت.جشن دندونی دخترم رو ببین،بیشتر از ایده های وب شما استفاده کردم.بووووووووووووووووس


حتما میام ! همین الان ! ممنونم از دعوتتون.
مامان نسترن
19 دی 90 22:29
ممنونم عزیزم که قابل دونستی و به وبم سر زدی.با اجازه لینکتون میکنم .خوشحال میشم ازایده های زیبات در جشنهای دخملیم استفاده کنم
مامان عسل
20 دی 90 7:20
سلام دوست عزيز ممنون از مطالب جالبتون
مامان نوژا
20 دی 90 9:10
سلام یه خواهش داشتم .من واسه دخترم نطر کرده بودم که وقتی به دنیا اومد واسش یه سفره بندازم میخواستم چند تا ایده بدین بهم که کم هزینه باشه اخه حدود 100تا مهمون دارم .
وحید جون
20 دی 90 10:29
خیلی جالب بود ممنون از آموزشهاتون
مامان ثمين
20 دی 90 14:30
سلام.وبتون خيلي جالبه.به مامانم هم نشون دادم چون ميخواست براي ثمين سارافون ببافه و دنبال مدل بود.مرسي عزيزم.
مامان صدف
20 دی 90 14:44
ممنون که به وبلاگمون سر زدید. راستی من برای آلبوم عکس دنیای نفیس عکس های صدفی رو ایمیل کردم ولی هنوز اونا رو تو آلبومتون نزاشتین. خوشحال میشم عکس های دخترمو تو آلبومتون ببینم
مامانی طهورا
27 دی 90 1:24
سلام عزیز دست گلت درد نکنه میشه برای جشن دندونی هم ایده بدی
ثمين بانوثمين بانو
2 خرداد 97 10:28
محبت
مامان نفیسهمامان نفیسه
2 خرداد 97 13:51
محبت