شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

رنگ آميزي قندها با رنگ طبيعي

1390/8/6 19:42
نویسنده : ثمین
1,608 بازدید
اشتراک گذاری

رنگ آميزي قندها با رنگ طبيعي فنجان قند پهلو قندهاي رنگي

اینم قندهای رنگی

واسه دوست جونایی که به رنگ حساس هستن

اینها رو با رنگهای طبیعی درست کردم

زغفران و آب لبو

رنگ آميزي قندها با رنگ طبيعي

مقداری زغفران رو با آبجوش مخلوط کنید و دم بندازید

بعد مایع رو بریزید کف سینی و قندها رو بذارید داخل مایع و سریع بردارید

مایع فقط باید کف سینی رو بگیره

جوری نباشه که قند داخلش شناور بشه


اینم یه مدل دیگه تزیین قندان

خیلی راحت و سری

مقداری شکر رو با آب و رنگ خوراکی یا رغفران یا هر چی که رنگ بده مخلوط کنید

مقدار آب نباید جوری باشه که دونه های شکر رو آب کنه

اینجوری باشه



بعد پهن کنید روی یک نایلون و قالب بزنید

20 دقیقه ای خشک میشه

مولتي هاستر رنگ آميزي قندها با رنگ طبيعي
رنگ آميزي قندها با رنگ طبيعي
نوش جان
لينك مرتبط: تزيين قند متناسب با جشن شما
پسندها (2)

نظرات (6)

مامان بهار
8 آبان 90 15:28
خیلی جالب بود...ممنون


مامان مبینا
9 آبان 90 14:36
خیلی خیلی ممنون من که لذت بردم.چقدر توماهی که این همه ایده های قشنگ بهمون میدی.من شمارولینک کردم تولینکهای روزانه ام.


شما هم لينك شدين. به جمع دوستان دنياي نفيس خوش اومدين.
معصومه مامان سهند
10 آبان 90 11:17
خیلی جالب بود حتما امتحان میکنم راستی لینکتون کردم در لینکهای روزانه ام مرسی از محبتتون


مرسيييييييييييييييي! چقدر مهربوني!
PARISA
12 آبان 90 19:02
خیلی عالیه


مرسيييييي
مامان امیرعلی
15 فروردین 91 7:26
خیلی کارت درسته ثمین جون.حرف نداری
ثمين بانوثمين بانو
5 خرداد 97 9:42
تشویق