شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

آموزش ساده ساخت كيك پوشك

1390/11/2 14:41
نویسنده : ثمین
4,251 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی از مامانای گل درخواست آموزش کیک ÷وشک رو داشتن! من قبلا گذاشته بودم

اینجا رو کلیک کنید

ولی باز از یه جای دیگه آموزشش رو پیدا کردم

اين رو هم ببينيد ايشاله كه مشكلتون حل بشه! :*

آموزش ساده ساخت كيك پوشك

آموزش ساده ساخت كيك پوشك

آموزش ساده ساخت كيك پوشك

 

آموزش ساده ساخت كيك پوشك

آموزش ساده ساخت كيك پوشك

 

اينم يه آموزش ديگه

how to make a diaper cake - materials

how to make diaper cakes - bottom layer

how to make diaper cakes - middle layerآموزش ساده ساخت كيك پوشك

how to make diaper cakes - top layer

how to make diaper cakes - muslin icing

how to make diaper cakes - ribbon bows

how to make diaper cakes decorations

how to make diaper cakes decorations butterflies

http://www.babybingo.com/*2008/diapercakes/3-tier/3_blue.pngآموزش ساده ساخت كيك پوشك

http://www.babybingo.com/*2008/diapercakes/3-tier/3_pink.pngآموزش ساده ساخت كيك پوشك دخترانه


لينك مرتبط : آموزش ساخت كيك پوشك

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان علی خوشتیپ
4 آبان 90 10:17
سلام ثمین جون.خوبی؟
خواستم از نظر و سلیقه خوبتون استفاده کنم
قراره هفته آینده من و همکارام یه هدیه برای یکی از همکارامون که تازه زایمان کرده ببریم.هدیشم پوله
میشه یه ایده خوشگل برای تزیین تراولها بدین که به هدیه نوزاد هم بخوره.
در ضمن خیلی وقت نداریم اول هفته دیگه باید بریم خونشون
شرمنده مزاحمتون شدم.


به روي چشم عزيزم!