شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

تزيين جشن تولد 13 ( تم بره ناقلا (shaun sheep)) قسمت 3

1390/8/4 20:09
نویسنده : ثمین
4,233 بازدید
اشتراک گذاری

يه قسمت ديگه از تولد بره ناقلا

کیک تولد


کلاه تولد


گیفت




اینم آریا جان.

اينم از تولد اميررضا جان با كلاه هاي قشنگ

گذاشتم واسه ايده گرفتن

اینم ی عدد گوسپند با گوش پاک کنایی که تاریخ مصرفشون گذشته(!!!)

لينك مرتبط: تزيين جشن تولد 13 ( تم بره ناقلا (shaun sheep)) قسمت اول

           تزيين جشن تولد 13 ( تم بره ناقلا (shaun sheep)) قسمت2
              

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان گیسو
3 آبان 90 4:52
سلام ثمین جونم خوبی؟
دوستم به خدا وقت نمی کنم بیام نت خیلی درگیرم
بوسسسسسسس
ببخشید دیر شد


قربونت گلم! هر جا هستي دلت خوش!
گیلدا
3 آبان 90 8:37
سلام.وب خیلی زیبایی داری. با اجازه ات لینکت کردم تا بتونم از ایده های زیباتون استفاده کنم. امیدوارم همواره موفق و شاد باشی


به جمع دوستان دنياي نفيس خوش اومدين!
مجموعه جذاب و شاد کودکانه شامل بهترین سرگرمی های آموزنده برای کودکان
3 آبان 90 9:10
مجموعه جذاب و شاد کودکانه شامل بهترین سرگرمی های آموزنده برای کودکان آشنایی با حروف - کارتون - رنگ آمیزی - شعر - لطیفه و لبخند - داستان - سرگرمی - ضرب المثل شامل : داستان های زیبا و انیمیشن شعرهای کودکانه آشنایی با حروف الفبای فارسی و انگلیسی آشنایی با حیوانات بازی های متنوع و جذاب کارتون رنگ آمیزی ضرب المثل های ایرانی لطیفه و لبخند
مامان زهره
3 آبان 90 9:31
واقعا جالب است البته به پسر گلم گفتم برایش تولد با تم هواپیما می گیرم
راستی گلی چطور می توانیم با هم لینک باشیم. یعنی وب من زیر مجموعه شما و وب شما در وبلاگ من به نمایش در آید


به جمع دوستان دنياي نفيس خوش اومدين!
پریسا
3 آبان 90 17:44
سلام خیلی ایده های جالبی دارد ممنونم فقط چرا کیلک را قفل کردی نمی تونیم کپی کنیم تا در بهترین موقع از ایده های قشنگتون استفاده کنیم


سلام گلم. روي عكس راست كليك كنيد و Save Image As... انتخاب و در هر جاي كامپيوترتون كه ميخواين ذخيره كنيد.
ثمين بانوثمين بانو
5 خرداد 97 9:44
محبت