شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

تزيين جشن تولد 18 (تم مرد عنكبوتي) قسمت 2

1390/7/27 15:41
نویسنده : ثمین
2,948 بازدید
اشتراک گذاری

SPIDERMAN

Spider-Man Spider Sense Deluxe Party Kit

Homemade Spiderman Cake

Melissa's Spiderman Party Tale

Deluxe Muscle Chest Kids Spiderman Costume - Authentic Spiderman Costume

 

Kids Spiderman Costume - Authentic Spiderman Costume

Baby Spider-Man Costume - Authentic Spiderman Costumes

Spider-Man Bunting Infant Costume

Spider-Girl Costume - Spiderman Costumes

Spider Girl Toddler/Child Costume

         

http://mymamameya.com/wp-content/uploads/2011/07/MaMaMeYa-Spiderman-theme-Birthday-Party-01.jpg

اميدوارم خوشتون اومده باشه

پسندها (2)

نظرات (14)

مامان امیرعلی
9 مهر 90 2:45
معرکه بود.به نظر شما میشه اینجور چیزا رو اینجا پیدا کرد؟
مامی امیرحاسن
9 مهر 90 13:44
مرسی ثمین عزیزم ازینکه مارو به وبلاگ عالیت دعوت کردی..........میشه بیشتر باهم بگپیم تا بدونم چطوری میتونم عکسای پسرم رو برات بفرستم؟


الان ميام پيشت!
مامان نوژا
9 مهر 90 14:15
سلام من بيشتر روزها ميام به اينجا سر ميزنم ايده هاي جالبي دارين.چطور ميتونم عكس دخترمو اينجا بذارم


الان ميام پيشت
مامان ماني
9 مهر 90 22:54
بسيار عالي ... وبلاگ جالبي دارين ...
موفق و پيروز باشيد ....


قربونت برم
سمیه مامان ایلیا
10 مهر 90 8:39
سلام . وبلاگ جالبی دارین .پسر من عاشق اسپایدرمنه . برام نوشته بودین از عکسای پسرم استفاده کردید من هر چی گشتم چیزی پیدا نکردم. دوست داشتم ببینم .


قسمت اول جشن اسپايدر من رو ببينيد!
کودک متفکر
10 مهر 90 9:18
مجموعه 48 داستان صوتي قديمي مخصوص كودكان
مامان آرین
10 مهر 90 12:26
ثمین جون سلام ممنون که به وبلاگ ما سر زدی و منو به وبلاگ فوق العاده قشنگت دعوت کردی . من با اجازه لینکت میکنم و بعدا سر فرصت درباره اینکه عکس آرین رو چطوری بفرستم مزاحمت میشم .


شمام با افتخار لينك شديد.
الان ميام پيشت.
انگشتر جادویی
10 مهر 90 15:46
یک انگشتر بيسار خاص به نام انگشتر جادويي ! هنگامی که این انگشتر را به دست می کنید بسته به اینکه چه احساسی دارید، رنگ آن تغییر می کند. این تغییر رنگ بر اساس دمای بدن و حالت روحی شماست. انگشتر احساسی اصلی بهترین و زلذت بخش ترین لحضات را برای شما به ارمغان می آورد.
سعید
10 مهر 90 19:34
سلام اگه یه آهنگ شاد کودکانه واسه وبلاگ خوشگلتون بذارید خیلی بهتر میشه من این چند اهنگ شاد کودکانه را به شما پیشنهاد میکنم.
به ادرس زیر مراجعه کنید
http://sma-2010.blogfa.com/page/m-koodak.aspx


حتما يه سر ميزنم. ممنون از پيشنهادتون.
مامان پارسا جون
10 مهر 90 19:57
سلام ثمین جان
مثل همیشه عالی بود


قربونت برم.
مامان مهراد
11 مهر 90 9:51
سلام عزیزم وبلاگ خوب و پرمحتوایی داری اگه بشه لینکم کنی ممنون میشم . خواستی به من اطلاع بده لینکت کنم بازم تشکر


با افتخار لينك شديد.
وحیده مامان پارسا
13 مهر 90 13:57
خیلی قشنگ و کامل بود.اگه موضوع دیگه ای به غیر از مرد عنکبوتی و بن تن دارید (واسه پسر بچه های دبستانی)حتما بذارید


تم ماشيني و هواپيما و باب اسفنجي - غورباقه و بره + تم جنگي + فوتبالي و دزدان دريايي... پسرونه هستن. تم سنتي و زنبوري و كفشدوزك هك هم ميشه واسه پسرا استفده كرد
لیلا
2 آبان 90 11:35
عالی بود
واقعا من سال 90 برای پسرم می خواد تولد اسپایدرمنی بگیرم
ایده های خیلی خوبی گرفتم
ممنون


خوشحالم! تولد گرفتين خبرم كن بيايم عكسها رو ببينيم!
ثمين بانوثمين بانو
5 خرداد 97 9:50
محبت