شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

تزيين جشن دندوني قسمت 3

1390/11/4 19:22
نویسنده : ثمین
4,011 بازدید
اشتراک گذاری

 

اینم گیفتهای جشن دندوني:

دندونی پسرونه

 

کارت دعوت و تشکر- ریسه

پرچم تزئین غذا- لیوان

دندونی دخترونه

کارت دعوت- کارت تشکر

ریسه- کلا- استیکر- پرچم تزئین غذا- جعبه دستمال کاغذی

لیوان- بشقاب- پیش دستی- کاسه -قاشق و کارد و چنگال

جعبه دستمال کاغذی- استیکر- پرچم تزئین غذا

این هم یه ست هدیه واسه جشن دندونی !!!!!!!!!!!!



................























لینک مرتبط: تزيين جشن دندوني قسمت اول
پسندها (1)

نظرات (7)

بردیا
26 شهریور 90 23:28
سلام خوب فکری کردید بهتون تبریک میگم. حتما از مطالبتون استفاده میکنم


مامان گیسو
27 شهریور 90 3:00
سلامممممممم عزیزم خوبی؟
ثمین جونمممممممم مطالبت حرف نداره
همه رو خوندم
دستت درد نکنه
بوسسسسسسسس


سلام. ممنون. نظر لطفته گل من. منم ميبوسمت.
مواظب دخمل نازت باش!
مامان زهرا نازنازی
27 شهریور 90 11:46
سلام ممنون از حضوره سبزتون
محسن
27 شهریور 90 14:36
سلام از اینکه از وبلاگ من دیدن کردید و نظر دادید ممنونم منم شما رو لینک کردم وبلاگ زیبا و پر محتوایی بود موفق باشید
محيا كوچولو
27 شهریور 90 15:09
سلام
وبلاگتون قشنگ و جالبه، از ني ني تون هم برامون عكس بذاريد


هر وقت به دنيا اومد حتما عزيزم.
مامان ریحانه
27 شهریور 90 16:18
خصوصی عزیزم


به روي چشم!
بهار(مامانی شهراد)
26 مهر 90 10:16
سلام میشه بدونم این لیوانها و دستمال کاغذی واسه دندونی پسرم از کدوم سایت باید بخرم آخه تو شهرمون پیدا نکردماگه میشه تو وبلاگم جوابتو بزار


سلام گلم. چند تا سايت هستن كه فروش اينترنتي دارن ولي اكثر مامانها گله دارن از قيمت زياد اونها. اگه بشه ايشاله خودم ميخوام فروش اينترنتي رو راه بندازم براي راحتي دوستان ني ني وبلاگي خودم!