شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

خاطرات یه مادر...

1390/8/6 22:31
نویسنده : ثمین
913 بازدید
اشتراک گذاری

ماه چهاردهم پر تلاطم ترین دوره زندگی تو بود .از نظر رفتاری شدیداً تغییر کرده بودی و مثل یک نوجوان سرکش شده بودی . حسابی لجبازی میکردی . کمی هم پرخاشگر شده بودی. 

شبها خیلی بد خواب شده بودی و حدود 10 تا 12 بار بیدار میشدی .دیگه کم آورده بودم و نمیدونستم چی کار کنم . دلم میخواست 1 ساعت در آرامش استراحت کنم ولی افسوس!

خیلی هم بد غذا شده بودی . اوایل تحمل این رفتارتو نداشتم و خیلی بهم سخت میگذشت . ولی سعی کردم با آرامش این قضیه رو حل کنم . بیشتر باهات بازی میکردم وبا کلک بهت غذا میدادم . خوشبختانه  کم کم اوضاع بهتر شد

 

مهر مادری  . مهربانی عالمی دارد ، نمی دانم چرا؟ 

مهربانی عالمی دارد ، نمی دانم چرا؟

پسندها (2)

نظرات (3)

شبنم مامان هلیا
7 اسفند 89 16:21
ممنون عزیزم


خواهش میکنم.
maryam
18 اسفند 89 11:22



ثمين بانوثمين بانو
2 خرداد 97 14:12
محبت