شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

تزيين جشن تولد 15 (تم هلو كيتي) قسمت اول

1390/11/4 14:43
نویسنده : ثمین
8,677 بازدید
اشتراک گذاری

assinaturas to girls

قسمت اول شامل ميز شام و تزيينات منزل هست.

 

میز شام:

سوسیس
سالاد فصل



پیتزا لقمه:

سالاد یونانی:

كشك و بادمجان


ته چين




و سالاد فصل و سالاد کلم و هویج و کشمش قالبی:

ژله تصویری کیتی :




http://images.celebrateexpress.com/mgen/merchandiser/66678.jpg?zm=1600,1600,1,0,0

میز شام مختصر

سالاد کدو مکزیکی- سالاد الویه- ماکارونی- کراکت ژامبون و پنیر- پیتزا مرغ- پیتزا پپرونی


کوکوی دورنگ با طرح کیتی




 


میوه

لینک مرتبط: تزيين جشن تولد 15 (تم هلو کیتی) قسمت ٢

           تزيين جشن تولد 15 (تم هلو كيتي) قسمت 3

پسندها (1)

نظرات (7)

نرجس
16 شهریور 90 9:49
با تولد خاله کوچیکه آپم بدو بیا!


ما كه اومديم! از كيكش خورديم!!
مادر نیایش کتاب آفرینش
16 شهریور 90 10:13
خیلی ممنون از لطفتون . کلی خوشحال شدم که این تم رو برام گذاشتین .


فقط بخاطر تو!
مامان وانیا
16 شهریور 90 12:24
سلام خانومی وب قشنگ و کاملی دارین ،تبریک،راستش اینقدر دوستان راجع به تم تولد ازم پرسیده بودن به فکر افتادم یه وب با موضوع جشن ایجاد کنم کلی هم عکس جمع آوری کرده بودم اتفاقی به وب شما برخوردم دیدم انصافا جامعه ،بیخیال وب شدم گفتم هر کی پرسید آدرس شما رو میدم عکسا رو اگه خواستی بفرستم شما رو لینک میکنم اگه دوست داستید به ما سر بزنید


ممنون گلم. منم با افتخار لينكتون كردم.
مامان قندعسل
16 شهریور 90 15:27
وووووووووووووووووووای چه غذاهای دهنم اب افتاد


قربونت برم عزيزم
مامان عسلی
16 مهر 90 12:36
سلام دوست عزیز
من از کجا می تونم این وسایل رو انقدر ست و زیبا تهیه کنم ؟؟؟؟نزدیک تولد دخترم و از تم هلو کیتی خیلی خوشمون اومده


سلام گلم. چند تا سايت هستن كه فروش اينترنتي دارن ولي اكثر مامانها گله دارن از قيمت زياد اونها. اگه بشه ايشاله خودم ميخوام فروش اينترنتي رو راه بندازم براي راحتي دوستان ني ني وبلاگي خودم!
منتظر عكساي دخمل نازتون هستم!
بهناز مامان نازنین
30 اردیبهشت 91 1:54
سالام عزیزم بی زحمت منو لینک کن منم شما رو لینک می کنم راستی منم یه جشن کیتی واسه دخترم گرفتم اگه دوست داشتی عکسهاشو اینجا بزار و اینکه واقعا از سایت قشنگت استفاده کردم یه چیز دیگه تو همین صفحه میز تولد پارسال دخترمو گذاشتی ولی تولدش کیتی نبود فکر کنم اشتباهی گذاشتی
نیلوفر
29 دی 91 16:43
سلام اگه دوست داری میتونی عکسهای تولد دخترمو بزاری