شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

شینسل بشکل قلب! یک نهار عشقولانه ی دونفره

1391/11/17 12:12
نویسنده : ثمین
1,015 بازدید
اشتراک گذاری

شینسل بشکل قلب فیله مرغ قلبی نهار ولنتاین ناهار روز عشق چی بپزم؟

امروز واسه نهار یه تزیین ابتکاری درست کردم! نمیدونم تکراری باشه یا نه ولی وقتی خواستم شینسل مرغ درست کنم به ذهنم رسید که بشکل قلب سرخ کنم! ادامه رو ببینید!

آقای همسر شینسل رو فقط اگه فیله باشه دوس داره! ما هر دفعه سه تاش رو برای هرکدوم سرخ میکردیم! امروز به قصد سرخ کردن معمولی دست بکار شدم که نمیدونم تکراری باشه یا نه ولی یه تزیین ابتکاری به ذهنم رسید! که فیله های مرغ رو بشکل قلب سرخ کنم!

برای اینکار از این سیخ های باریک چوبی و خلال دندان استفاده کردم و هر دو تا فیله رو به این شکل فرم دادم:

شینسل بشکل قلب فیله مرغ قلبی نهار ولنتاین ناهار روز عشق چی بپزم؟

اینم نمای نزدیک:

شینسل بشکل قلب فیله مرغ قلبی نهار ولنتاین ناهار روز عشق چی بپزم؟

بعدشم توی تخم مرغ و پودر زدم و سرخ کردم! نیشخند همین!چشمک

شینسل بشکل قلب فیله مرغ قلبی نهار ولنتاین ناهار روز عشق چی بپزم؟

آشپز که شیرازی باشه... حوصله اش نمیشه غذای سخت و پُردردسر درست کنه! زبان

تموم شد! نیگا چ خوشجل شدن! قلب

شینسل بشکل قلب فیله مرغ قلبی نهار ولنتاین ناهار روز عشق چی بپزم؟

البته یه کمی هم برشته شدن! مگه اینترنت و دنیای نفیس منو ول میکنن آخه!! مژه

پلو ساده هم توی پلوپز درستیدم و یاعلی...

اینم تزیین دیس برنج عشقولانه!قلب

پلو با تزیین قلب روز عشق برنج عشقولانه تزیین دیس پلو ولنتاین

میخواستم اون گوجه فرنگی ها رو هم بشکل قلب برش بزنم که اولیش نشد و با اینکه مشکلش رو فهمیدن حوصلم نشد تکرار کنم!! ساکت شما بشکل قلب ببینید لطفا!

 

شینسل بشکل قلب فیله مرغ قلبی نهار ولنتاین ناهار روز عشق چی بپزم؟

 

واسه شام روز عشق هم میتونید بدون برنج با سیب زمینی سرخ کرده درست کنید خوشمزه یا برای نهار ولنتاین همینطوری درست کنید!

از منوی روز عشق دنیای نفیس دیدن فرمایید!

از منوی روز عشق دنیای نفیس دیدن فرمایید!

محصل

منبع: دنیای نفیس

لطفا اگر کپی میکنید حتما با ذکر منبع باشد!

سپاسگزارم!

 

منتظر نظرات خوب شما هستیم .gif

 

برچسب ها: تزیین نهار عشقولانه شام عشقولانه تزیین شینسل مرغ بشکل قلب تزیین دیس پلو قلبی عاشقانه دو نفره نهار ولنتاین شام روز عشق

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان روژینا
17 بهمن 91 10:05
عالی بود عزیزم مثل همیشه من عاشق این وب هستم و شدیدا اینجا رو دوست دارم مرسیییییییییییییی بابت همه زحمتایی که می کشید و ایده هایی که ارائه میدید بازم ممنون
مامان محمد فرزام
17 بهمن 91 10:36
عالی بود عزیزم.
مامانی طهورا
17 بهمن 91 11:49
آفرین به ثمین خانم گل
آناهیتا
18 بهمن 91 10:29
به افتخار شیرازیها ، دست خیل وبلاگتون قشنگه ، خوشحالم که یه هم شهری اینقدر هنرمنده
قاشق طلا....مامان سام
26 بهمن 91 1:03
سلام خانوم شيييييييرازي هنرمند* همشهرى خوبم.خيلى از وبت خوشم اومد.دوست دارى تبادل لينك كنيم كه همممممممش به هم سر بزنيم؟ اون يه آدرسم بود و اينم وب قند عسلمه: Saamkoochooloo.persianblog.ir شديدا منتظرت هستم دوست جديدم