شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

دانلود پکیج کامل تولد با تم تینکربل سری ششم

1391/11/1 18:07
نویسنده : ثمین
1,463 بازدید
اشتراک گذاری

کاپ کیک و ذرت جشن تولد با تم تینکر بل tinkerbell

لیبل با تم تینکر بل tinkerbell

لیبل نوشابه ی تزیین جشن تولد با تم تینکر بل tinkerbell

لیبل آب معدنی و نوشابه با تم تینکر بل tinkerbell

لیبل و تگ غذا - تزیین جشن تولد با تم تینکر بل tinkerbell

لیبل و تگ غذا با تم تینکر بل tinkerbell

کاپ کیک و ذرت جشن تولد با تم تینکر بل tinkerbell

کاپ کیک و ذرت جشن تولد با تم تینکر بل tinkerbell

تگ های غذا جشن تولد با تم تینکربل tinkerbell

لینک های مرتبط:

دانلود پکیج کامل تولد با تم تینکربل سری 1

دانلود پکیج کامل تولد با تم تینکربل سری 2

دانلود پکیج کامل تولد با تم تینکربل سری 3

دانلود پکیج کامل تولد با تم تینکربل سری 4

دانلود پکیج کامل تولد با تم تینکربل سری 5

دانلود پکیج کامل تولد با تم تینکربل سری 6

جشن تولد پروانه ای

کلاه بافتنی تینکربل

ایده های جشن تولد تینکربل

مدل های جعبه کادویی و گیفت های تینکربل

ده نمونه کارت دعوت جشن تولد با تم تینکربل - قابل چاپ

آموزش رومیزی جشن تولد - تم تینکر بل - قسمت یک

آموزش رومیزی جشن تولد - تم تینکر بل - قسمت دو

آموزش رومیزی جشن تولد - تم تینکر بل - قسمت سه

قلب
قلب

محصل

منبع: دنیای نفیس

 

این تزیینات رو خودم هیچ جا ندیدم و به زحمت از سایت های خارجی پیدا و ترجمه کردم!!

لطفا اگر کپی میکنید حتما با ذکر منبع باشد!

سپاسگزارم!

منتظر نظرات خوب شما هستیم نظر یادت نره نظرتون چی بود

پسندها (2)

نظرات (4)

مریم (مامان آندیا)
21 دی 91 9:27
سلام ثمین جووون....دستت درد نکنه که کار ما رو واسه جشنهای تولد جوجوهامون راحت میکنی.....اگه واست امکان داره دانلود تم هلو کیتی رو هم بزار...ممنون میشم عزیزم


کیتی رو قبلا چند سری گزاشتم عزیز!
مریم (مامان آندیا)
22 دی 91 15:06
یعنی توی مطالبت بگردم پیدا میکنم...


حتما! فکر کنم هم ایده جشن های کودکان رو باید ببینید هم جشن تولد دخترونه!
از طریق سرچی که در پست ثابت یاد دادم هم سریعتر میتونید پیدا کنید عزیزم!
مامان کورش
25 دی 91 1:26
سلام ثمین جون بابت مطالب خوبت ممنون همیشه مطالب خوب وجدید میزاری ممنون عزیزم الان تو یه پست ها تولد تم خرگوشی دیدم ودیدم بچه ها لباس خرگوش چوشیدن شما ادرس خاصی داری که بتونم برم این لباسها تهیه کنم ممنون میشم جوابم بدی چون چند بار دیگه سوال کردم هنوز جوابم ندادی


نه گلم! بیشتر اینا خارجین! ایرانی ها هم اینترنتی خرید کردنش فایده نداره! البته برای لباس عرض میکنم! چون میفرستن یه چیز دیگه و یه رنگ دیگه و یه سایز نامناسبه! بهترین راه برای لباس دوختنه! خیاط خوب پیدا کنید! من تو شیراز خیاط خوب سراغ دارم و اینو میتونم معرفی کنم!
مامان پرنيا
26 دی 91 14:20
سلام خسته نباشيد ممنونم از سايت خوبتون واقعا پر آموزشه من هر روز بجزء جمعه ها به سايتون سر ميزنم


تشکر!