شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

مدل سارافون و شلوار و کلاه دختر 1 ساله + نقشه

1391/10/15 19:06
نویسنده : ثمین
1,608 بازدید
اشتراک گذاری

مدل سارافون و شلوار و کلاه دختر 1 ساله + نقشه بافتنی

مدل سارافون و شلوار و کلاه دختر 1 ساله + نقشه بافتنی

مدل سارافون و شلوار و کلاه دختر 1 ساله + نقشه بافتنی

مدل سارافون و شلوار و کلاه دختر 1 ساله + نقشه بافتنی

مدل سارافون و شلوار و کلاه دختر 1 ساله + نقشه بافتنی

منبع: دنیای نفیس

 

این تزیینات رو خودم هیچ جا ندیدم و به زحمت از سایت های خارجی پیدا و ترجمه کردم!!

لطفا اگر کپی میکنید حتما با ذکر منبع باشد!

سپاسگزارم!

منتظر نظرات خوب شما هستیم نظر یادت نره نظرتون چی بود

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان مهرناز
16 دی 91 0:17
مثل همیشه عالی بود
مامان رادمان
16 دی 91 1:06
سلام.من جز طرف داران وبلاگ شما هستم.راستش واقعا از مطالبش لذت میبرم.لازم دیدم ازتون تشکر کنم.موفق باشید .


تشکر!
مامان دنیز
16 دی 91 9:42
ممنون
ثمين بانوثمين بانو
31 اردیبهشت 97 10:10
تشویق