شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

جدیدترین کیفهای بافتنی و قلاب بافی دخترانه

1391/10/10 1:00
نویسنده : ثمین
3,293 بازدید
اشتراک گذاری

جدیدترین کیفهای بافتنی و قلاب بافی دخترانه

جدیدترین کیفهای بافتنی و قلاب بافی دخترانه

جدیدترین کیفهای بافتنی و قلاب بافی دخترانه

جدیدترین کیفهای بافتنی و قلاب بافی دخترانه

اینم یه مدل کوله پشتی بافتنی! قلب

جدیدترین کیفهای بافتنی و قلاب بافی دخترانه کوله پشتی بافتنی

جدیدترین کیفهای بافتنی و قلاب بافی دخترانه

جدیدترین کیفهای بافتنی و قلاب بافی دخترانه

جدیدترین کیفهای بافتنی و قلاب بافی دخترانه

جدیدترین کیفهای بافتنی و قلاب بافی دخترانه

جدیدترین کیفهای بافتنی و قلاب بافی دخترانه

جدیدترین کیفهای بافتنی و قلاب بافی دخترانه

جدیدترین کیفهای بافتنی و قلاب بافی دخترانه

جدیدترین کیفهای بافتنی و قلاب بافی دخترانه

جدیدترین کیفهای بافتنی و قلاب بافی دخترانه

جدیدترین کیفهای بافتنی و قلاب بافی دخترانه

منبع: دنیای نفیس

 

این تزیینات رو خودم هیچ جا ندیدم و به زحمت از سایت های خارجی پیدا و ترجمه کردم!!

لطفا اگر کپی میکنید حتما با ذکر منبع باشد!

سپاسگزارم!


پسندها (2)

نظرات (7)

مامان دخترا
10 دی 91 13:39
سلام خانومی.مدتهاست از وبلاگتون کمال استفاده رو میکنم.خسته نباشید و ممنون.با اجازتون لینکتون میکنم.


ممنون از لطفتون! ای کاش آدرس وبلاگتون رو میزاشتین تا ما هم لینکتون کنیم!
فاطمه
10 دی 91 18:27
سلووووووووووووووووووم گلم وبلاگه عالی ای داری خدایی اما یکم دیر بارگذاری میشه من الان 5ماهه که باردارم و دارم میگردم دنبال بافتنی و قلاب بافی و اعتماد بنفس زیادم اینه که چیزه زیادی بلد نیستمو دنبال بهترینام شادم دیگه
ابریشم
11 دی 91 23:58
سلام خیلی این کیف قلاب بافیتون زیباست من که عاشقش شدم ممنونم از آموزش های خوبتون با اجازتون لینکتون میکنم
سودابه
13 دی 91 13:26
خیلی خوشگلن . مرسی عزیزم .
عارفه
28 دی 91 21:55
کاشکی طرز بافتشم میذاشتین
مامان نفیسهمامان نفیسه
23 اسفند 96 12:16
خییییییلی خوشکلن
ثمين بانوثمين بانو
31 اردیبهشت 97 15:14
تشویق عالییییییییییییییییییییییی