شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

آموزش حلقه ی توتو - آویز در اتاق

1391/10/21 11:54
نویسنده : ثمین
3,155 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من آموزش حلقه ی توتو - آویز در اتاق

کودک من آموزش حلقه ی توتو - آویز در اتاق

وسایل مورد نیاز:

توری رنگی (رنگ بسته به سلیقه)

سیم حدود 40 تا 50 سانت

قیچی

طرز درست کردن :

سیم را به شکل دایره درست کنید و انتهای آن را بپیچانید تا بهم وصل شود. تورها را حدود 8 سانت 8 سانت برش بزنید.

در اینجا از تورهای نارنجی - زرد - فیروزه ای - صورتی و سبز استفاده شده!

کودک من آموزش حلقه ی توتو - آویز در اتاق

شما حدودا به 150 رشته از تور نیاز دارید.

کودک من آموزش حلقه ی توتو - آویز در اتاق

3 تا از تورها رو به سیم گره زده و به همین ترتیب ادامه دهید.

کودک من آموزش حلقه ی توتو - آویز در اتاق

این کار را تا 50 گره ادامه دهید.

کودک من آموزش حلقه ی توتو - آویز در اتاق

کودک من آموزش حلقه ی توتو - آویز در اتاق

میتوانید تخم مرغ های اکلیلی روی حلقه توتو خود بزنید!

کودک من آموزش حلقه ی توتو - آویز در اتاق توتو آموزش تاج گل

لینک مرتبط:

آموزش مصور دامن توتو کوتاه 1

آموزش کامل دامن توتو کوتاه 2

آموزش دامن توتو بلند

آموزش گل سر توتو

مدل های زیبای دامن توتو

مدل های دامن توتو ی هندوانه ای - یلدا

 

محصل

 

منبع: دنیای نفیس

 

 

 

این تزیینات رو خودم هیچ جا ندیدم و به زحمت از سایت های خارجی پیدا و ترجمه کردم!!

 

لطفا اگر کپی میکنید حتما با ذکر منبع باشد!

 

سپاسگزارم!

 

منتظر نظرات خوب شما هستیم نظر یادت نره نظرتون چی بود


پسندها (2)

نظرات (2)

hozhin
7 اسفند 91 10:18
سلام واقعا عالی هستی هم خودت هم وبلاگت خیلی زیباست موفق باشی گلم
ثمين بانوثمين بانو
31 اردیبهشت 97 9:33
تشویق