شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

نمونه ساعت برای متولدین شب یلدا

1391/9/26 12:23
نویسنده : ثمین
1,482 بازدید
اشتراک گذاری

نمونه ساعت برای متولدین شب یلدا ساعت هندوانه ای ساعت تولد نمونه عکس بزرگ را در ادامه مطلب ببینید!

این ساعت رو کپی بگیرید و عقربه هاش رو خودتون بکشید!از خود راضی

من طوری کار کردم که آرم دنیای نفیس نیوفته روش تا بتونید به راحتی پرینت بگیرید!

این ساعت رو کپی بگیرید و عقربه هاش رو خودتون بکشید! نمونه ساعت برای متولدین شب یلدا ساعت هندوانه ای ساعت تولد

صرفا جهت متولدین شب یلدا!چشمک

 منوی غذا و دسر و تزیین میوه و هندوانه و آناناس و آجیل مخصوص ویژه  شب چره ی شب چله یلدا ژورنال دنیای نفیس

پسندها (2)

نظرات (8)

یاسمن
25 آذر 91 21:45
سلام ثمین جون خوبی عزیزم عکس قالبهای ژله رو گذاشتم قالب اون برنجه رو دادم به یکی از دوستام امانت وقتی اورد عکس اونم میزارم فعلا این دوتارو بیا ببین توی اولین پست مربوط به ژله رنگین کمان گذاشتم راستی اپ جدیدم گذاشتما نظرت برام مهمه مرسی منتظرم


چشم! الان میام یاس من!
یاسمن
25 آذر 91 22:08
اره ثمین جان خودم دوختم خیلی خیلی سادست کاری نداره حتما امتحان کن راستی کدوم عکسم نمیاد الان یه سری رو جدید اپ کردم بیا دوباره بی زحمت نگاه کن قالبارو دیدی؟
یاسمن
25 آذر 91 22:12
ثمین جان هیچ کدوم سیلیکونی نیست هر دو پلاستیکی هستم فلزی هم نیستن پلاستیکی ان عزیزم سیلیکونی زیاد مناسب ژله نیست عزیزم
یاسمن
25 آذر 91 22:19
واااااااااای ثمین مهربونم از نصف حرفات سر در نیاوردم اخه من خیلی ناشی هستم منظورت از توضیح عکسا همون برچسبهاست؟ من لینکای مفیدو اصلا دست نزدم خودش از اول بود چه طور میتونم این کارو بکنم؟ توی وبلاگ توپت برای من تبلیغ نمیکنی؟ دیدی چقدر رو دارم؟
یاسمن
25 آذر 91 22:29
امیدوارم ناراحتت نکرده باشم عزیزم



نه گلم! چرا ناراحت شم! چیزی نگفتی که!
یاسمن
25 آذر 91 22:38
رفتم توی ویرایش قالب پیدا کردم عزیزم ممنونم بوووووووووووووس


آفرین!
یاسمن
25 آذر 91 22:47
درست کردم شما رو هم توی اولین نفر قرار دادم اما وبلاگ شما نیاز به این کارا نداره فکر میکنم هرکی میاد نت حتما شمارومیشناسه
ثمين بانوثمين بانو
7 خرداد 97 11:34
آرام