شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

وقتی پدر جنین! هم دلش به حالم میسوزد...

1390/8/6 22:40
نویسنده : ثمین
782 بازدید
اشتراک گذاری

از حال ما جویا باشید باید بگم که روحیاتمان در کمال ناباوری دارد به سمت مادر شدن میرود! انگار...آخه کی فکر میکرد من ..من ...من یه روزی حس مادرانه پیدا کنم؟؟؟؟؟

از حال ما جویا باشید باید بگم که روحیاتمان در کمال ناباوری دارد به سمت مادر شدن میرود! انگار...آخه کی فکر میکرد من ..من ...من یه روزی حس مادرانه پیدا کنم؟؟؟؟؟   واسه خودم هم عجیبه و اینجاست که به لطف خدا پی میبرم که اگر این محبت و مهر مادری را در زنان قرار نمیداد چگونه در مقابل تحمل اینهمه سختی با کوچکترین تکان جنین اینهمه کیف میکردند؟؟؟
وقتی پدر جنین! هم دلش به حالم میسوزد ،میفهمم که عمرا حس پدری به پای حس مادری برسد...


این روزها که میگذرد ،آخرین روزهای دو نفره ماست...نمیدانم خوشحالم یا مضطرب..هرچه هست تغییر بزرگی در حال وقوع است،به لطف خدا نعمتی بر نعمتهایمان افزوده میشود ،دعایمان کنید...

پسندها (2)

نظرات (1)

ثمين بانوثمين بانو
2 خرداد 97 14:08
محبت