شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

مدل زیبایی از کلاه بافتنی زمستانی + نقشه

1391/9/17 13:37
نویسنده : ثمین
1,273 بازدید
اشتراک گذاری

مدل زیبایی از کلاه بافتنی زمستانی + نقشه

مدل زیبایی از کلاه بافتنی زمستانی + نقشه

مدل زیبایی از کلاه بافتنی زمستانی + نقشه

مدل زیبایی از کلاه بافتنی زمستانی + نقشه

مدل زیبایی از کلاه بافتنی زمستانی + نقشه

مدل زیبایی از کلاه بافتنی زمستانی + نقشه

مدل زیبایی از کلاه بافتنی زمستانی + نقشه

مدل زیبایی از کلاه بافتنی زمستانی + نقشه

اینم نقشه کلاه برای کسایی که میخوان ببافندش:

مدل زیبایی از کلاه بافتنی زمستانی + نقشه

 

از ژورنال لباس ما دیدن فرمایید.

 

 

پسندها (2)

نظرات (5)

یه غریبه
17 آذر 91 19:02
سلام.خیلی استفاده کردم.به من سر بزن.وب شما رو لینک کردم
tala
18 آذر 91 8:33
مدل قشنگی هست ولی کاش یه توضیح کوچیک راجع به نقشش می دادید
آبجی فاطمه جون
18 آذر 91 19:10
سلام ثمین جان من توضیح یکی از لباسا رو گذاشتم اگه خواستی ازش استفاده کنی یه سری به وبم بزن


مرسی عزیزم! عالی بود!
شاعر دیوانه!!!
18 آذر 91 22:46
وبلاگ بسیار جالب و مفید و به قول اسمش نفیسی دارید!
فقط من نمی تونم این نقشه ای که دادید رو بفهمم!
باید رج به رج برام توضیح بدن! بس که خنگم...
مثلا پاپوش ها خیلی خوشگلن اما چطور میشه بافت!
یکی به دادم برسه!


والا منم زیاد بلد نیستم ولی به یکی که بلد بود تا نشون دادم کلی ذوق کرد که چه خوب میشه راحت بافت!!
ثمين بانوثمين بانو
8 خرداد 97 10:56
محبت