شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

تولد امیرعلی عزیز با تم باب اسفنجی

1392/1/3 15:36
نویسنده : ثمین
869 بازدید
اشتراک گذاری

فلش راهنما

خوش آمدگویی درب ورودی

دفتر یــادگاری (هربرگـــ برای یکـــ نفـــر)

اینم از هدیه های کوچولویی که هر بار که میرفتم بیرون براتـــ خـــریدم

تزئیناتـــــ کلی

میــــــز شـــام قبل از کشــــیدن غذاها(ی شام مختصـــر و مفید)

ریسه بالای میـــــز شام

اینم از کیکــــ تولد یکســـالگی تـــ 

(البته اون چیـــــزی که دوست داشتم از آب در نیومد ولی خُبــــ دیگه )

عمـــــر من داره نیناش ناش میکنه ...

بابا بزرگـــ های مهــــربون در حال کمکـــ به فوتــــ کـــردن شمع تـــولد

تنها عکس دونفـــرمون

http://pesaraksheytoon.niniweblog.com/

منتظر نظرات خوب شما هستیم .gif

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
4 فروردین 92 1:24
عزیز دلم ممنون خیلی لطف کـــــردی ...


سهیلا
4 فروردین 92 13:10
سلام خیلی خوشخالم که باشماشناشدم دوست دارم اموزش کلیپس مو رویادبدیدممنون میشم
مامان بردیا
5 فروردین 92 13:43
سلام .عکسای پسمل من توی وبلاگش هست اگه دوس داشتین بردارین
مریم
5 فروردین 92 18:50
سلام مامان هنرمند خیلللللللللللللللللللللللللی با سلیقه اید تبریک تولد کوچولوتون هم مبارک باشه رسیدید با من هم سربزنید