شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

روشی برای عکس گرفتن از نوزاد!

1391/9/1 0:43
نویسنده : ثمین
1,868 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روشی برای عکس گرفتن از نوزادان به شما نشان می دهم. شاید بتوان آن را برای کودکان نیز اجرا کرد. احتمالاً همه ی شما مجسمه های کوچک و زیبایی که به شکل حروف انگلیسی، مخصوصاً به شکل کلمه “LOVE”، وجود دارد دیده اید یا شاید هم اکنون نوعی از این مجسمه ها را داشته باشید. می توانید هنگامی که نوزادتان خواب است، مانند شکل، حروف O،L و E را به گونه ای در اطراف پای نوزاد قرار دهید که حالت پاهایش نمایانگر حرف V باشد (احتمالاً مجبورید کمی پاهای نوزاد را جا به جا کنید. توجه داشته باشید وقتی این کار را انجام دهید که نوزاد به خواب عمیق فرو رفته باشد) به طوری که این مجموعه کلمه LOVE را بسازد، سپس با سرعت (تا نوزاد ژستش را تغییر نداده است) از این صحنه عکس بگیرید.

روشی برای عکس گرفتن از نوزاد!

البته برای این که حروف واضح باشند و به خوبی دیده شوند، باید آن ها را به حالت ایستاده قرار دهید، اگر امکان ایستاده قرار دادن آن ها را ندارید، از یک پتو یا مانند آن برای پر کردن فضای پشت حروف و ایستاده نگهداشتن آن ها استفاده کنید. (تصویر بالا را دوباره ببینید.)

اگر این مجسمه ها یا هر نوع دیگر از این حروف را در اختیار ندارید، اصلاَ نگران نباشید. از نوزاد عکسی با شرایط ذکر شده (قرار گرفتن پاها به شکل حرف V) بگیرید و سه حرف دیگر را توسط نرم افزارهای موجود (و متعدد)  در کامپیوتر روی عکس بنویسید.

روشی برای عکس گرفتن از نوزاد!

می توانید این تصویر را در روزهای ابتدایی پس از تولد نوزاد بگیرید و در آینده در سالروز تولدش به او هدیه دهید!

عکس ها و ایده های خودتون رو برای ما بفرستید تا با نام خودتون در ژورنال دنیای نفیس ثبت کنیم.


پسندها (2)

نظرات (2)

مامان نسترن
1 آذر 91 13:21
راستی خانومی تولد دخملی 144 پست قبل هستش ...اگر اشتباه نگرده باشم یا حالا یکی بالا و یا پایین...ممنون میشم رمز دارش کنی
ثمين بانوثمين بانو
12 خرداد 97 13:18
محبت