شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

دو تصویر زیبا با عنوان: من، مادرم، پدرم

1391/10/21 14:50
نویسنده : ثمین
1,839 بازدید
اشتراک گذاری

در این مطلب دو ایده جالب برای قاب عکس اتاق کودک به شما پیشنهاد می کنیم...

parent & kid یک تصویر زیبا با عنوان: من، مادرم، پدرم Mum, Dad and Me - No Wonder I'm So Cute

در این مطلب دو ایده جالب برای قاب عکس اتاق کودک به شما پیشنهاد می کنم. البته می توانید آن را در اتاق خودتان یا هر مکان دیگر قرار دهید. برای اجرا کردن این دو ایده به سه عکس نیاز دارید.

ایده اول: یک عکس زیبا از کودک، یک عکس از دوران کودکی پدرش و عکسی از دوران کودکی مادرش. بهتر است هر سه عکس در یک سن گرفته شده باشند. هر سه عکس را مانند تصویر کنار یکدیگر قرار دهید و زیر هر عکس یک کلمه بنویسید. به عنوان مثال: “من، مادرم، پدرم”

parent & kid یک تصویر زیبا با عنوان: من، مادرم، پدرم Mum, Dad and Me - No Wonder I'm So Cute

ایده دوم: عکس کودک با عکس حال پدر و مادر است...

با عنوان: مادرم + پدرم = من

 parent & kid یک مادرم + پدرم = من تصویر زیبا با عنوان: من، مادرم، پدرم Mum, Dad and Me - No Wonder I'm So Cute Mom + Dad = Me Frame 

لینک مرتبط:

ایده های عکاسی از کودک

آتلیه مامان

محصل

منبع: دنیای نفیس

 

این تزیینات رو خودم هیچ جا ندیدم و به زحمت از سایت های خارجی پیدا و ترجمه کردم!!

لطفا اگر کپی میکنید حتما با ذکر منبع باشد!

سپاسگزارم!

منتظر نظرات خوب شما هستیم نظر یادت نره نظرتون چی بود

پسندها (2)

نظرات (2)

میترا مامان هستی
26 دی 91 13:35
عزیزم من خیلی از مطالب زیباتون لذت میبرم
خدا قوت
ممنونم که بدون هیچ توقعی ابنهمه مهربونید



ثمين بانوثمين بانو
31 اردیبهشت 97 9:32
آرام