شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس 42

1390/11/30 1:21
نویسنده : ثمین
1,525 بازدید
اشتراک گذاری
On eve of the New Year,
On eve of the New Year,
 
On eve of the New Year,
 
On eve of the New Year,
 
On eve of the New Year,
 
On eve of the New Year,
 
On eve of the New Year,
 
On eve of the New Year,
 
On eve of the New Year,
 
On eve of the New Year,
 
On eve of the New Year,
 
On eve of the New Year,
ادامه دارد....
 
پسندها (2)

نظرات (5)

مامان محمد گوگولي
30 بهمن 90 3:22
هرکه یادش یاد ماست ، سرور و سالارماست/ یاد او درمان ما وجای او در قلب ماست
مامن یاسمن الیسا
30 بهمن 90 22:44
سلام ثمین جان . تا الان کجا بودی که ما رو به دیدن وبلاگت دعوت نکرده بودی. چه مطالب مفیدی بود اینجا. من عاشق بافتنی هستم و کلی کدل داشتی شما.
تینا دخترخاله رادین
30 بهمن 90 22:57
سلام ممنون از دعوتت خیلی وبلاگ جالبی داری
مهسا-مامی بردیا
1 اسفند 90 23:40
عالی بود ...خیلی وبلاگتون برای من جالبه وپر از ایده های خوبه...واقعا ممنون
مامان پارسا جیگر
2 اسفند 90 3:39
سلام وبلاگ قشنگ و پر محتوایی دارید و من شما رو به لیست دوستانم اضافه کردم خوشحال می شم پارسا جیگر رو هم به جمع دوستانتون اضافه کنید.