شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

دنیای نفیس دو ساله شد

1391/11/28 12:23
نویسنده : ثمین
1,242 بازدید
اشتراک گذاری

ژورنال دنیای نفیــــــــــس دو ساله شد! 

 

 

خب تا کیک رو میبرن و دهنمون رو شیرین کنیم... من سوپرایز رو بگم براتون!

دی دیدییییییییییییییم!

نیشخند

ابله

  نی نی پارتــــــی 

حاصل تلاش مشترک

ثمین مدیر ژورنال دنیای نفیس و سپیده مدیر کودک من

هستش!


از این به بعد تمام لینک های دانلود تم های تولد کودک دلبندتون رو اینجا ببینید!!

این وبلاگ اختصاصی تولده! با تفکیک تم های مختلف!

میتونید تم هم سفارش بدین! براتون لینک دانلود رو در صورت امکان تهیه میکنیم!

خلاصه اینکه دیگه نگران برگزاری تولد کودک تان نباشید!

ما لینک دانلود تمام وسائل مورد نیازتان را جمع آوری کردیم که فقط کافیه شما فایل ها را به تعداد دلخواه تان پرینت بگیرید

خواهشی که دارم اینه که در صورت تمایل نی نی پارتی رو لینک کنید!

البته قرار من و سپیده جون بر اینه که اونجا لینکی جز دنیای نفیس و کودک من نباشه! ولی شما لینک کنید! از خود راضی آفرین!

یعنی ممنون! خجالت

از همگی بخاطر حمایت هاتون... ایمیل های محبت آمیزتون... و همراهی روزانه! ممنونم.

همه تون رو دوست دارم و از همه کسایی که تولدمون رو تبریک گفتن سپاسگزارم!

امیدوارم لحظات خوبی رو در دنیای نفیس و نی نی پارتی داشته باشین!ماچ

کادوي تولد وبلاگ دنیای نفيس از طرف پرنيا جون

پرنيا

ممنونم عزیز دلم! قلب

کادوي تولد وبلاگ دنیای نفيس از طرف ویانا جون

ژورنال دنیای نفیس تولدت هزاران بار مبارک

 

تولد دنیای ژورنال نفیس

ممنونم عزیز دلم! قلب

کادوي تولد وبلاگ دنیای نفيس از طرف پرنیا جون

ممنونم عزیز دلم! قلب

اینم عکس قشنگی که فرشته ی مهربونم برای دنیای نفیس فرستادن...

عکس دنیای نفیس 2سال و 2 روز و2ساعت و 2 دقیقه و 2 ثانیه


 

ممنونم عزیز دلم! قلب

عاچقتونم! قلب

پسندها (2)

نظرات (78)

سپیده از وبلاگ "کودک من"
25 بهمن 91 0:46
مجدد تولدت مبارک ژرنال نفیس


مرسیییییییییییییییییییی عزیزم!
مهسا مامان مرسانا
25 بهمن 91 0:50
مامان آراد(خاطره)
25 بهمن 91 2:02
سلام ثمین جون..تولد وبلاگت مبارک.. ابشالا تولد 120 سالگیش ما که خیلی دوست داریممممممممممممم اینم کادوی تولد ما
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
25 بهمن 91 2:15
بـــــازم تولدتــــــــ مبارکــــــــ ولنتاینتــــ هم مبارک عـــــــــــــزیزدلـــــــــم
مامان نیروانا
25 بهمن 91 7:36
تولد دو سالگیت مبارک دنیای نفیس پر از ایده ی ثمین! جانانه بود، هم کارت، هم کیک ، هم سورپرایز! اتحادتون رو عشقه! موفق باشین دوستای باحال و خوش فکر! با کمال میل لینک میکنم سپیده جون رو. به امید پرش های بلند رو به بالا. دیگه بزنم دست قشنگه رو نه
عمه ي آتنا
25 بهمن 91 7:49
وايييييييي چقدر خوووب حتما لينكتون ميكنم من دنياي نفيسم قبلا لينك كردم
نجمه مامی آرتین و آیسودا
25 بهمن 91 7:52
وای عزیزم شاهکار کردی ممنون از سورپرایزت لینک خیلی مفیدی بود این گلها با عشق تقدیم به شما
مامان سيد محمد سپهر
25 بهمن 91 8:12
سلام عزيز دلم خواستم اولين نفري باشم كه به شما و سپيده عزيز تبريك بگم. گلم روز باراني اتان بخير ابتكار قشنگي بود.انشائ الله به مديريت چيزها و مسائل مهمتر هم برسيد .روي گلتان را مي بوسم و با افتخار لينكتون مي كنموچه چيزي بهتر از اين!
مامان بردیا
25 بهمن 91 8:12
مبارکه .خسته نباشی ثمین جان.ممنون بابت خبر خوبت حتما لینک میکنم از شما و سپیده جون ممنونم.خدا قوت
مامان علی خوشتیپ
25 بهمن 91 8:34
تولدت مبااااااااااااااااااارک ژورنال نفیس جان الهی 120 ساله شی
مامان علی خوشتیپ
25 بهمن 91 8:36
سورپرایزتون عالیه.هرچند من نمیدونم چرا همش فکر می کردم خوردنیه
فقط متوجه نشدم اونایی که تو نی نی پارتی میذارین دوباره توی وبهای خودتون هم میذارید؟اونوقت خیلی تکراری میشه
موفق باشید هم شما و هم سپیده جان از بهترین دوستای وبلاگیم هستید


نه! قراره قبلی هامون رو منتقل کنیم اونجا و جدید ها رو دیگه همونجا داشته باشیم!
مامان یزدان
25 بهمن 91 8:58
بازم تولد 2 سالگی مبارک.دوما نی نی پارتی عالیه
مامان آرتین
25 بهمن 91 9:11
تولدت مبارک ثمین جان امیدوارم همیشه موفق و موید باشی
هیراد و عمه لیلاش
25 بهمن 91 9:17
عزیزم 2 سالگی ژورنال دنیای نفیس مبارک بابت مطالب زیبا و کاربردیتون ممنون من خیلی وقته که از طرفداران و مشتریان پر و پا قرص این وبلاگ هستم و استفاده های زیادی از ایده ها و اموزشها داشتم راستی ولنتاینتون هم مبارک
maman ali
25 بهمن 91 9:24
عزیزم تولدت مبارک از اطلاعات خوبت ممنونم
shayan jooni
25 بهمن 91 9:27
سلام خانم مجددا تبریک میگیم.انشاا...موفق باشید. راستی تولدماهم برگزار شد.خوشحال میشیم قدم رنجه کنید و به ماهم سری بزنید. ازسوپرایزتونم خیلی ممنونیم. تشکر
نرگس مامان طاها و تارا
25 بهمن 91 9:29
واي حالا فهميدم چي شده....سپيده خيلي بلايي... تولدش مبارك و خسته نباشي ثمين عزيزم. نمي دونسم با هم همكاري داريد موفق باشيد دوستاي خوبم
مامان پرنيا
25 بهمن 91 9:50
سلام تولدتون مبارك
مامان طاها
25 بهمن 91 9:58
تولد دو سالگیت مبارک دنیای نفیس.
آیدا
25 بهمن 91 10:04
عالی بود مرسی یعنی بعداین هرکی بخواد تولد بگیره واسه نی نیش فقط باید به فکر غذاهاش باشه تزیینات باشه عالی بود روز عشقتون مبارک تولدتون مبارک همکاریتون مبارک
فلوریا مامان دیانا
25 بهمن 91 10:06
سلام، تولد وبلاگتون مبارک خیلی وباگتون عالیه ، موفق باشید.
مامانی طهورا
25 بهمن 91 10:25
تبریک میگم خانمی
مامانی فری
25 بهمن 91 10:31
تولدت مبارککککککککککککککک واقعا که شاهکاری خیلی دوست دارم اینشالله همیشه موفق باشی و به تمام ارزوهات برسی این گلها هم تقدیم به شما
مامان علی خوشتیپ
25 بهمن 91 10:41
اینم هدیه ما برای تولد http://upcity.ir/images/94105752078758994012.jpg
مریم مامان محمد مانی
25 بهمن 91 11:29
تولدت مبارک+ ولنتاین هم مبارک ممنون بخاطر ایده ها و آموزشهای خوبت
nourbakhshsafoura@yahoo.com
25 بهمن 91 11:52
سلام ثمین جان تولد 2 سالگی وبلاگتون مبارک امیدوارم تولد 120 سالگیش جشن بگیرید
مامان سارا
25 بهمن 91 12:04
تولدت مبارک دنیا نفیس جونم لینک می کنیم چشممممممممممممممم من امروز انقدر هوس کیک تولد کردم
مامان دنیز
25 بهمن 91 12:52
دو سالگی وبلاگ دنیای نفیس مبارک واقعا وبلاگ خوب و با ارزشی دارین تبریک میگم بهتون کیک و سورپرایزتون عالی بود عالییییییییییییییییییییییییییییییی کار هر دوتون درسته
مامان پرنيا
25 بهمن 91 13:10
پرنيا براتون كادو گذاشته ممنون ميشم به وبلاگش يه سري بزنيد


مرسیییییییییییییی!
مامان شادی
25 بهمن 91 13:19
تولدت مبارک دنیای نفیس وب جدید هم مبارک
مامان شادی
25 بهمن 91 13:20
به امید نفیس شدن ثمین جون
مامان نازنین
25 بهمن 91 13:40
سلام عزیزم بابت همه زحمتهایی که تو این دو سال کشیدی ممنون و خسته نباشی عزیزم راستش چند وقتیه با وبتون آشنا شدم و کلی ایده گرفتم و امروز به رسم ادب برا تشکر و عرض تبریک روشن شدم
saba
25 بهمن 91 13:43
سلام ببخشید من مشغول خونه تکونی بودم الان فهمیدم تولدت مبارک گرچه من چندماه بیشتر نیست که باوبلاگ شما اشنا شدم ولی کلی ایده گرفتم بی نهایت سپاس از وبلاگ عالیتون وخسته نباشید وموفق باشید....
مامان نازنین
25 بهمن 91 13:46
خانومی تو نینی پارتی لینک تولد پرنسس نبود و اینجا هم رمزی بود یه پیشنهاد دوستانه دارم
تو یه وبی که این همه بیننده داره و همزمان سی نفر آنلاین داره بهتره مطلبی رمزی نزارین من چند بار اومدم درخواست رمز کنم روم نشد و گفتم شاید برا دوستاییه که لینک شدن

یک ماه دیگه تولد پنج سالگی دخترمه و اصرار داره تولد پرنسسی براش بگیریم

ممنون میشم اگه لینک دانلودش و زودتر بزارین

بازم بابت همه زحمتهای دو ساله ممنون و سپاسگزارم


عزیز دلم من که بالای وبلاگم نوشتن که ایمیل بزارید رمز میدم
و اینکار هم فقط برای یه آرشیو ایمیله که برای یه روز مبادایی دسترسی داشته باشم و بتونم خبری رو بفرستم برای همه هست!
شما هم ایمیل تون بزارید سریعا براتون رمز رو میفرستم گلم!
مامان محمد فرزام
25 بهمن 91 13:56
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام مبارک مبارک 120 ساله شی. سورپرایز هم مثل بقیه چیزها عالیییییییییییییی بود.دستتون درد نکنه.
آتنا مامان روشا یدونه
25 بهمن 91 14:08
تولد دو سالگیتون مبارک ثمین جون کار مشترکتون با سپیده جون که از دوستان مجازیم هستن تبریک میگم . روز عشقم مبارک
مامان آی سل
25 بهمن 91 14:08
تولدت مبارک....
فروغ(ردّپاهایم)
25 بهمن 91 14:11
تولدت مبارک دنیای ایده های جدید
ایلیا دلیل زندگی مامان و بابا
25 بهمن 91 14:17
تولد تولد تولدت مبارک ایشالا صد ساله شی
مامان هستي وهانا
25 بهمن 91 14:21
تولد 2 سالگي دنياي نفيس جون مبارك عزيزم چه كيك قشنگي وچه سورپرايز جالبي دستتون دردنكنه ممنون اون هفته تولد هانا بود توي مغازه ها نتونستيم لوازم تولد ست پيدا كنيم از بس گشتيم خسته شديم .خيلي كار جالبي كردين متشكرم
مامان نی نی ناز
25 بهمن 91 14:44
تولدت مبارکککککککککککک دنیای نفیس . خداقوت ثمین جون
مامان مهرناز
25 بهمن 91 14:49
مجددا تولدت مبارک دنیای نفیس
سورپرازتونم عالی بود
بافتخار لینک کردم


مرسییییییییییی
سمانه مامان سارا
25 بهمن 91 17:48
تولد وبلاگتون مبارک با اینکه تازه آشنا شدم با این سایت اماخیلی خیلی استفاده کردم از مطالبتون ممنون همیشه پاینده باشین
مائده(ني ني بوس)
25 بهمن 91 17:52
تولد ٢ سالگي وبلاگت مباااارك خييييلي كار خوبي كرديد ني ني پارتي زديد.دوستتون داريم
نسترن(مامان نیروانا)
25 بهمن 91 18:48
lمبارک ....مبارک ....تو 120 ساله بشلدت مبارک....الهی 120 ساله بشی
مامان سارا
25 بهمن 91 19:15
تولدت مبارک ژورنال دنیایی نفیس انشالا120 ساله بشی
مامان سارا
25 بهمن 91 19:15
____*##########* __*############## __################ _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________=########################## __________######################## ___________*##################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________=#######* _________________###### __________________#### __________________### ___________________# ولنتاین مبارک
عمه جونی
25 بهمن 91 19:19
خیلی سورپرایز جالبی بود ممنون تولدتون مبارک
مامان کیارش
25 بهمن 91 21:32
تولد وبلاگتون مبارک میگم چرا همیشه مطالبتون تو دو وبلاگ تکراریه آخه من هر دو تارو هر روز می بینم به هر صورت تبریک میگم و امیدوارم موفق باشید فقط یه چیزس خوب شما همه چی و تو نی نی پارتی سفارش می دادید ولی خوب اینجا خیلی آموزشی میذاشتید مشتریاتون کم میشنا
ولی خدایش خیلی زحمت می کشید دستتون درد نکنه


نه! قراره قبلی هامون رو منتقل کنیم اونجا و جدید ها رو دیگه همونجا داشته باشیم!
مامان ترنم کوچولو
25 بهمن 91 23:08
2 سالگیت مبارک وبلاگ جونی ثمین
مامان سوگند
25 بهمن 91 23:46
سلام ثمین جون هم تولد دنیای نفیس مبارک هم افتتاح وبلاگ جدیدتون مبارک .
مامان محدثه
26 بهمن 91 1:10
تولدت مبارک ثمین جان امیدوارم همیشه موفق و موید باشی سورپرازتونم عالی بود
مهدی کوچولو
26 بهمن 91 2:10
سلام عزیزم امیدوارم دنیا همیشه به کامتون باشه تولد وبلاگتون هم مبارک و شرمنده به دلیل تاخیر یه کم سرم شلوغه ،همه خوب های دنیا رو براتون آرزو میکنم
مامان آوينا
26 بهمن 91 9:31
عزيزم 2 سالگي وب زيباتون مباركهههههه
مامان متین
26 بهمن 91 10:10
هوررررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااا .مبارک باشه .ایشاله 100 ساله بشی ثمین جون. اینم کادوی من
مامان آنی
26 بهمن 91 10:34
ثمین جون ، ویانا کوچولو براتون هدیه داره


وای مرسی! راضی به زحمت نبودیم عجیجم!
مامان شیدا
26 بهمن 91 11:36
تولد 2 سالگیت مبارک به امید روز های بهتر سورپرایزتون هم عالی بود من که با افتخار لینگتون میکنم و برای شما دو گل آرزوی موفقیت و بهروزی دارم
مامان افسانه
26 بهمن 91 12:04
دو سالگیت مبارک موفق باشید
مامان آرشیدا کوچولو
26 بهمن 91 15:35
انشالله 10000 ساله بشه یعنی نسل به نسل به بچه ها و نوه هات بسپپاریش
مامان امیرحسین
26 بهمن 91 15:38
سلام منم تولددوسالگیتون را تبریک میگم.خیلی برام جالبه که توبهمن ماه (16بهمن)تولد 2سالگی گل پسرمنم بوده.اگه به وبلاگش سربزنیدممنون میشم.آدرسشم اینه:/pesarebaba1.blogfa.com


مهتاب
26 بهمن 91 15:39
ثمین جون تبریک میگم . منکه توی این دوسال کلی چیز خوب یادگرفتم از وبلاگت ممنون برای همه زحماتت دوست دارم نی نی پارتی روهم لینک کردم
آتنا مامان روشا یدونه
26 بهمن 91 16:22
به ولنتاین سه نفرمون تشریف بیارید


چشم!
مامان پریسا
26 بهمن 91 17:41
سلام ثمین جون. دویالگی وبلاگتون مبارک. خیلی خوشحالم که با شما دوست هستم. وبلاگ جدید هم مبارک. دست شما و سپیده جون درد نکنه. حتما لینک میکنم.
یاسمن
26 بهمن 91 21:20
سلام ثمین جون با کمی تاخیر تولد وبلاگت مبارک ایشالا همیشه سالم باشی تا برامون مطالب های عالی بزاری سورپرایزتم عالی بود برای ما که یه نی نی تو راه داریم که دیگه محشره دیگه نگران نیستیم ممنون
مامانی سه فرشته
26 بهمن 91 22:31
تولد دو سالگیت مبارکه دنیای نفیس. به امید کسب موفقیت بیشتر.
لیلا مامان پرنیا
26 بهمن 91 22:44
با کمی تاخیر هدیه ناقابل من وپرنیا پیشکش وبلاگی که هر روز مون رو با یادگیری مطلب جدید شیرین تر میکنه
http://niniweblog.com/upl/dokhi/13608691000.jpg


تشکر عزیزم!
سپیده
26 بهمن 91 22:53
ســلام محشری من شما رو لینک کردم اینجا: www.Samencharge.blogfa.com شما هم منو به این آدرس لینک کنید خرید کارت شارژ + جایــــزه : www.Samencharge.ir
آیدا
26 بهمن 91 23:35
چرا دیگه مطلب جدید نمیذارین نی نی پارتی که اومد به بازار دنیای نفیس میشه کم مطلب


نه گلم سرم یکم شلوغ بود! ایشاله دوباره شروع خواهیم کرد!
مامان آیسلی
27 بهمن 91 0:40
سلام تولدتون مبارک همه چی عالی بود
لیلا مامان پرنیا
27 بهمن 91 10:15
سلام ثمین جون من وپرنیا با هم یه هدیه کوچولو برای تولد ژورنال نفیس درست کردیم وآدرسش رو گذاشتیم حتما نظرمون ثبت نشده چون نگذاشتیولب باز هم تولدت مبارک واین هم هدیه کوچیک ما:
http://niniweblog.com/upl/dokhi/13608691000.jpg


ممنون گلم!
نگین مامان رادین
27 بهمن 91 10:54
تولدت مبارک ژورنال محبوب ما ثمین عزیزم ممنون و سپاس از زحماتت برای ایجاد وبلاگ خوبت و مطالب عالی و مفیدی که تو وبت می زاری ایشاالله سالیان سال تندرست باشی و ما هم از تجربیات و مطالب عالی وبتون استفاده بکنیم دوست دارم و بازم تولد وب خوبت رو تبریک میگم.
mosayeb
27 بهمن 91 11:57
سلام......خوبی ؟؟؟؟منتظرتمااااااااااا
فرشته مامان مرسانا
27 بهمن 91 11:58
ثمین جون تولد وبلاگت مبارک البته من و همسرم واست یه چیزی اماده کردیم دراولین فرست برات ایمیل میکنم


مرسیییییییییییییییی گلم!
نرگسی
27 بهمن 91 13:19
سلاممممم ثمین جون میشه یه سوال بپرسمممممم شما اهل کجاین؟؟
ممنون میشممممم اگه بهممم جواب بدیننن ؟؟؟


شیراز! گلم! شیرازیم!
مامان کیارش
27 بهمن 91 16:20
سلام ایده خیلی خوبی بود.من دیروز برای پسرم تولد آدم برفی گرفتم و خیلی از وبلاگ شما و سپیده جون استفاده کردم.خوشحال شدم یک وبلاگ جامع درست کردید.حتما لینکش میکنم.
نینا
27 بهمن 91 17:08
حالا من موندم چرا همه جو گیر شدن؟!!
چرا اینقد شکلک گذاشتین؟!!! یه اسمایلی هم همون کارو میکنه به قرعان


مامان محمد و ساقی
28 بهمن 91 12:30
سلام تولدتون وبلاگتون مبارک باشه وبلاگ جدید و مشترکتون هم مبارک
مامان ایلحان
4 اسفند 91 23:36
تولدت مبارک من لینکتون کردم plz لینکم کنید با اسم (ایلحان قند عسل مامانی وبابایی) با تشکر ثمین جون