شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

روشی ساده برای جمع کردن مو پشت سر مناسب دخترا و مامانا

1391/10/19 11:28
نویسنده : ثمین
3,251 بازدید
اشتراک گذاری

آموزش شینیون و روشی ساده برای جمع کردن مو پشت سر مناسب دخترا و مامانا

ادامه رو ببینید...

در این پست یک روش ساده برای جمع کردن مو به شما نشان می دهم.

آموزش شینیون و روشی ساده برای جمع کردن مو پشت سر مناسب دخترا و مامانا

تصاویر گویا هستند.

آموزش شینیون و روشی ساده برای جمع کردن مو پشت سر مناسب دخترا و مامانا

آموزش شینیون و روشی ساده برای جمع کردن مو پشت سر مناسب دخترا و مامانا

آموزش شینیون و روشی ساده برای جمع کردن مو پشت سر مناسب دخترا و مامانا

بنظر من تا همین جا هم یه مدل دم اسبی خوشکله! یه دوستی داشتم زمان راهنمایی - تهران بودم بنام سحر-ع که همیشه اینطوری موهاشو میبست! دلم براش تنگ شده! ایشاله هرجا هست خوشبخت باشه!

خب بریم ادامه ماجرا!

آموزش شینیون و روشی ساده برای جمع کردن مو پشت سر مناسب دخترا و مامانا

آموزش شینیون و روشی ساده برای جمع کردن مو پشت سر مناسب دخترا و مامانا

آموزش شینیون و روشی ساده برای جمع کردن مو پشت سر مناسب دخترا و مامانا

محصل

منبع: دنیای نفیس

 

این تزیینات رو خودم هیچ جا ندیدم و به زحمت از سایت های خارجی پیدا و ترجمه کردم!!

لطفا اگر کپی میکنید حتما با ذکر منبع باشد!

سپاسگزارم!

منتظر نظرات خوب شما هستیم نظر یادت نره نظرتون چی بود

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان علی خوشتیپ
19 دی 91 11:43
ممنون ثمین جان.من همیشه دوست داشتم موهامو اینجوری ببندم...ولی نمیدونستم اولش چی میشه که اینجوری میشه...خسته نباشی
مامان علی
19 دی 91 13:17
عالیه عزیزم ممنونم
مامان متین
19 دی 91 14:20
خیلی عالی بود تا عکسارو دیدم سریع موهامو همینجوری درست کردم.من عاشق این مدلهام .خیلی خیلی ممنون.


negin
20 دی 91 23:06
سلام عزیزم. خیلی عالی بود. ممنون بابت زحماتت شاد باشی منتظرتم
ثمين بانوثمين بانو
31 اردیبهشت 97 9:39
تشویق