شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

جشن دندونی نیروانای عزیز

1391/1/19 13:26
نویسنده : ثمین
3,645 بازدید
اشتراک گذاری

                                    

ازتون دعوت میکنم با من به یه جشن دندونی خوجل تشریف بیارید در....

اینم از جشن دندونی نیروانای عزیز از وبلاگ تقدیر یک فرشته

                                    

این کارت دعوت بود که برای مهمونا درست کردم...

اینهم گیفت های جشنمون ...داخل لیوان ها شکلات و پاستیل دندون بود

 

 

  

 

 

 

                     

 

 

نسترن جان دستتون دردنکنه! خیلی زحمت کشیدی!ماچ

 

قلب
قلب

اگه از این مطلب رو دوست داشتید، لطفا برای گوگل محبوب کنید (+g بزنید)

(پایین صفحه سمت چپ)


پسندها (1)

نظرات (8)

خاطره مامان بردیا
16 فروردین 91 20:16
خیلی همه چی عالی بود. با سلیقه و زیبا


نسترن(مامان نیروانا)
16 فروردین 91 21:42
مرسی عزیزم بابت لطفت...امیدوارم همیشه بهترین باشی
سمانه
17 فروردین 91 10:56
سلام ثمین عزیز
اول از همه ممنون عزیزم که این عکسای خوشکل رو توی وبت قرار دادی
دوم خسته نباشید اساسی به نسترن جون- مامانی نیروانای خوشکل و دوست داشتنی
بسیار زیبا و هنرمندانه بود


طیبه
18 فروردین 91 10:30
سلام دوست عزیز ممنونم از حضورتون خوش به حالتون / اگه دفعه اولتونو میرید کربلا قدر لحظه ها لحظه هاشو بدونید ادم تا نرفتم نمی دونه کجا میره ولی بعد برگشتن تازه می فهمه کجا رفت و برگشت من یه بار رفتم حال و هواش عجیبه ! رفتید اونجتا منم دعا کنید !


سلااااااااااام! بار چهارمه... ولی از آخرین دفعه که رفتم سال 82 خیلی میگذره...
مامان سهند
18 فروردین 91 12:05
سلام عالی بود دستتون درد نکنههههههه
مامان محمدفرزام
22 فروردین 91 1:47
سلام ثمين جان واقعا دست نسترن خانم درد نكنه، حسابي زحمت كشيده بود،خسته نباشي خانمي‏
مامان محمدفرزام
22 فروردین 91 2:02
ثمين جان از شما دعوت مي كنم از جشن دندوني بسرم ديدن كنيد.يه جشن ساده!‏
آیدین
22 فروردین 91 3:10
سلام واقعا خسته نباشید وب خیلی جالبی دارین.اگه موافقید تبادل لینک کنیم