شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

تزیینات تولد با کاغذ رنگی

1391/1/16 14:19
نویسنده : ثمین
4,493 بازدید
اشتراک گذاری

شاید شما هم مثل من عاشق کار با کاغدهای رنگی باشید و به محض روبرو شدن با یک ایده و خلاقیت دست بکار شوید و برای تزیین اتاق خواب کودکان ، کلاس درس ، سرگرمی بچه ها و ... از آن استفاده کنید . امروز روش ساخت یک گل توپی زیبا را برایتان آورده ام . از این گل توپی برای تزیینات جشن تولد ، آویز اتاق خواب کودکان و یا حتی مثل من برای تزیینات دهه فجر کلاستان استفاده کنید .

 

 

 

 

شاید شما هم مثل من عاشق کار با کاغدهای رنگی باشید و به محض روبرو شدن با یک ایده و خلاقیت دست بکار شوید و برای تزیین اتاق خواب کودکان ، کلاس درس ، سرگرمی بچه ها و ... از آن استفاده کنید . امروز روش ساخت یک گل توپی زیبا را برایتان آورده ام . از این گل توپی برای تزیینات جشن تولد ، آویز اتاق خواب کودکان و یا حتی مثل من برای تزیینات دهه فجر کلاستان استفاده کنید .

روش کار :

ابتدا دوازده دایره هم اندازه را برش بزنید .

سپس مانند تصویر زیر هر کدام از دایره های رنگی را تا کنید .

تا زدن اولیه دایره و ایجاد خط تا :

تا زدن نهایی دایره ایجاد پرهای گل :

سپس هر کدام از پرهای گل تا خورده را از پهلو بهم بچسبانید . وقتی شش پر گل را به هم چسباندید ، پر اول را به پر ششم چسب بزنید تا یک طرف گل توپی آماده شود . با بقیه پرها هم همین کار را انجام دهید .

اگر از این گل توپی به عنوان آویز استفاده می کنید در این مرحله نخ را به پشت یکی از گل ها بچسبانید .

حالا هر دو گل را از پشت به هم بچسبانید . به همین راحتی یک گل توپی تزیینی با استفاده از کاغذهای رنگی ساختید .

لینک های مرتبط:

گل روبانی ساده (نوع 1)

تزيين جشن تولدها (آموزش ساختن توپ كاغذي)

 

قلب
قلب

اگه احیانا از مطلبی که گزاشتم خوشتون اومد، لطفا برای گوگل محبوب کنید (+g بزنید)

(پایین صفحه سمت چپ)

پسندها (1)

نظرات (10)

نسترن(مامان نیروانا)
16 فروردین 91 16:01
مثل همیشه عالی عزیزم...راستی از شما دعوت میکنم به جشن دندونی دخترم تو وبلاگش بیاین.خوشحال میشم
مامان نسترن
16 فروردین 91 16:02
راستی عزیزم پست چهارشنبه سوری رو ندیدم
نسترن(مامان نیروانا)
16 فروردین 91 19:02
عزیزم با کمال میل...خوشحال میشم
خاطره مامان بردیا
16 فروردین 91 20:17
مرسی . حتما واسه تولد بردیا درست می کنم


سمانه
17 فروردین 91 11:02
سلام ثمین عزیز خوشکل بودن توپای رنگی من واسه تولد فاطمه زهرام توپای زنگی با کاغذای کشی که یه دفعه زحمت کشیده بودی آموزشش رو گذاشته بودی درست کردم به هر حال ممنونم عزیز دلم
مامان محمدفرزام
22 فروردین 91 1:56
زيبا بود ثمين جان ‏↳مرسي
مامانه ملیکا
31 فروردین 91 19:30
زیبا بودن موفق باشی
مامان شادی
24 مرداد 91 12:17
سلام ثمین جون من میخوام واسه تولد دخترم این توپها رو درست کنم اما نمیشه . دقیقا طبق شکل پیش میرم اون قسمت که مثل یه گلبرگ کوچک درست شده نمیتونم درست کنم . فکر کنم مدل تا زدنم اشتباهه میشه کمکم کنی؟


گلم خیلی آسونه که! توی عکسا هم مشخصه چطوری باید تا کنی! چطوری کمک کنم؟؟ بفرمایید در خدکتم!
مامان شادی
25 مرداد 91 13:57
سلام ثمین جان میخوام واسه تولد دخترم از این توپها درست کنم اما اون قسمتی که شبیه گلبرگ شده را اصلا نمیتونم درست کنم .میشه کمک کنی ؟ممنون
salam
9 آبان 91 14:11
سلام ممنون برای سایت جالبتون موفق باشید