شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

دوخت دامن فرشته ويژه دخملاي خوشمل و ناز

1391/11/12 14:22
نویسنده : ثمین
15,021 بازدید
اشتراک گذاری

دامن فرشته رو که حتما میشناسید..همیشه عکس هاش رو براتون میذارم...اینم اموزش دوخت دامن فرشته برای کودکان! براي آموزش ادامه مطلب را کليک کنيد پيليز!!

دوخت دامن فرشته ويژه دخملاي خوشمل و ناز آموزش دامن توتو

روش ديگه تهیه اون خیلی راحته.

دوخت دامن فرشته ويژه دخملاي خوشمل و ناز آموزش دامن توتو

دوخت دامن فرشته ويژه دخملاي خوشمل و ناز آموزش دامن توتو

دوخت دامن فرشته ويژه دخملاي خوشمل و ناز آموزش دامن توتو

دوخت دامن فرشته ويژه دخملاي خوشمل و ناز آموزش دامن توتو

دوخت دامن فرشته ويژه دخملاي خوشمل و ناز آموزش دامن توتو

دوخت دامن فرشته ويژه دخملاي خوشمل و ناز آموزش دامن توتو

دوخت دامن فرشته ويژه دخملاي خوشمل و ناز آموزش دامن توتو

دوخت دامن فرشته ويژه دخملاي خوشمل و ناز آموزش دامن توتو

اينم کارهاي آماده:

دوخت دامن فرشته ويژه دخملاي خوشمل و ناز آموزش دامن توتو
 
دوخت دامن فرشته ويژه دخملاي خوشمل و ناز آموزش دامن توتو
 
پسندها (2)

نظرات (11)

مامان فرشته
1 اردیبهشت 90 11:29
آدرس وبتو الان به دوستام می دم می آن


ممنون گلم!
یه دنیا تشکر...
شهره مامان مینو
17 بهمن 90 13:41
مرسی ثمین جون. خیلی اموزش کاملی بود.دست گلت درد نکنه.فقط این چندتا عکس کارهای اماده برام باز نمیشه چه کنم؟؟؟
سهیلا مامان سوگل
8 فروردین 91 1:42
مرسی عزیزم خیلی جالب و راحت بود، حتماً برای سوگل درست میکنم، آخه سوگل من عاشق اینجور لباسها هستش، قرطی شده دیگه چیکارش کنم
سمانه
16 فروردین 91 11:05
سلام ثمین جون
عزیزم خیلی خوشکل بود فقط می شه بگی ابعاد تورا چقدر باید باشه و اینکه مستطیل اولیه یک لایه است یا دو لایه؟
مرسی مهربونم


عزیزم ابعاد تور ها به بلندی دلخواه دامن بستگی داره و قد دختر خانم شما! / فکر کنم دولایه هستش!!
سالویا
23 اردیبهشت 91 21:40
میدونستی محشری؟!!!!!!!!!!!!!!خیلی وقت بود دنبال این دامن ناز بودم. حیف که دختر ندارم ولی حتما حتما واسه دوقلوهای گل دائیم درستش میکنم
الهه مامان یسنا
30 اردیبهشت 91 19:51
واییییییی!!!!
نمیدونی چقدر خوشحال شدم این دامن رو یاد دادی دوستت دارم ثمین جون


مامان يگانه
8 خرداد 91 17:26
ممنون باز هم لباس به اين راحتي و ساده اي داري؟
یاس کبود
16 خرداد 91 15:29
سلام و عرض خسته نباشید .
همه چیز عالیه
موفق باشید


خوش اومدین!
مامان یاسمن الیسا
23 خرداد 91 23:40
خیلی ناز بود ثمین جون. دستت درد نکنه


قربونت گلم
نرگس (مامان رزانا)
14 مهر 91 15:41
عزیزم خیلی آموزنده بود ، 1 ماه دیگه تولده دخترمه میخوام این دامنو واسش درست کنم میخواستم باهاتون تبادل لینک کنم ممنون
مریم مامی آیدا
25 آذر 91 3:38
مرسی عالی بود لینکتون کردم