شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

افسردگی را جدی بگیرید شاید فردا خیلی دیر باشد

1391/1/15 22:17
نویسنده : ثمین
1,037 بازدید
اشتراک گذاری
روانشناسان برای رفع خستگی و افسردگی
حرکات زیر را
سه بار در روز، هر بار چند دقیقه
توصیه میکنند
روانشناسان برای رفع خستگی و افسردگی
حرکات زیر را
سه بار در روز، هر بار چند دقیقه
توصیه میکنند
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
 

اگه احیانا از مطلبی که گزاشتم خوشتون اومد، لطفا برای گوگل محبوب کنید (+g بزنید)

(پایین صفحه سمت چپ)

پسندها (1)

نظرات (3)

عباسی
4 فروردین 91 22:23
سلام ممنون بخاطر مطالب خوب و ارزنده واموزنده این وبلاگ پر محتوایتان سال نو برشما و خانواده گرامی مبارک
مامان سوگل
8 فروردین 91 1:39
خدا نکشتت، نصفه شبی انقدر خندیدم که نگو ، آخه من خودم چون افسرده هستم خوشحال شدم که بدونم تو این مطلب چی گذاشتید خیلی با حال بود حال کردم خداییش ایشالا همیشه موفق و موید باشی
مامان نازنین زهرا
13 فروردین 91 20:29
مرسی افسردگیم برطرف شد هنوز دارم میخندم