شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

نقاشی نهنگ

1391/1/18 13:07
نویسنده : ثمین
1,361 بازدید
اشتراک گذاری

این پست تقدیم می شه به تمام شما معلمین عزیز که خواسته بودید نقاشی نهنگ برای سنبن پیش از دبستان هم آموزش داده بشه. امیدوارم مفید واقع بشه.

این کار سرگرمی مناسبی برای مادران و فرزندان در ایام عید هم هست!! با کودک خود نقاشی کنید و استعداد هایش را شناسایی و پرورش دهید!

آموزش در ادامه مطلب...

این پست تقدیم می شه به تمام شما معلمین عزیز که خواسته بودید نقاشی نهنگ برای سنبن پیش از دبستان هم آموزش داده بشه.امیدوارم مفید واقع بشه.

 این کار سرگرمی مناسبی برای مادران و فرزندان در ایام عید هم هست!! با کودک خود نقاشی کنید و استعداد هایش را شناسایی و پرورش دهید!

 

 

لوازم مورد نیا ز:

- مقوا،کاغذ یا پارچه

- رنگ گواش یا آکریلیک

- قلم موی بزرگ

- یک خودکار یا ماژیک

- ظرف یکبار مصرف

در ظرف یکبار مصرف رنگ  طوسی یا آبی تیره ( تقریبا سرمه ای) را بسازید.مطابق شکل کف دست را آغشته به رنگ کنید .سپس روی سطح مورد نظر بزنید.

با انگشت اشاره برای نهنگتان دم بکشید.(به شکل دقت کنید.)

با خودکار یا ماژیک دور بدن نهنگ را با خط مشخص کنید و برای آن چشم بکشید.

 

×××××
کلمات کلیدی: جشن ها و سنت ها سرگرمی های نقاشی مناسب برای سنین پیش از دبستان  نقاشی از حیوانات نقاشی با انگشت نقاشی با کف دست
 
پسندها (1)

نظرات (1)

بابای ملیسا
19 اسفند 90 10:44
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . لطف کنید و با تشریف فرمائی خودتون ، ملیسا ، دختر عزیز من رو خوشحال کنید و با گذاشتن یه یادگاری ، روزهای قشنگش رو قشنگتر و پر خاطره تر کنید . ممنونم از حضور شما