شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

آموزش ساخت عروسک "پری دندان"

1390/12/8 23:13
نویسنده : ثمین
1,871 بازدید
اشتراک گذاری

اصطلاح فرشتهپری دندانفرشته رو توی یه سایت خارجی امروز دیدم! نمیدونم درست ترجمه کردم یا نه ولی اینطور که من متوجه شدم وقتی بچه ها دندونشون در میاد واسشون این عروسک رو میسازن که جیب داره و جایی مثه در کمد یا در اتاق آویزان میکنند... وقتی بزرگتر شدن و دندونهاشون شروع به افتادن کرد ...

دندانهای افتاده رو تو جیب فرشتهپری دندانفرشته میزارن وچند روز بالش پری رو زیر سرشون میزارن و میخوابن تا جاش براشون دندون سبز کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!از خود راضی

اصطلاح فرشتهپری دندانفرشته رو توی یه سایت خارجی امروز دیدم! نمیدونم درست ترجمه کردم یا نه ولی اینطور که من متوجه شدم وقتی بچه ها دندونشون در میاد واسشون این عروسک رو میسازن که جیب داره و جایی مثه در کمد یا در اتاق آویزان میکنند... وقتی بزرگتر شدن و دندونهاشون شروع به افتادن کرد ...  دندانهای افتاده رو تو جیب فرشتهپری دندانفرشته میزارن وچند روز بالش پری رو زیر سرشون میزارن و میخوابن تا جاش براشون دندون سبز کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!از خود راضی

ادامه مطلب رو ببینید...

اصطلاح فرشتهپری دندانفرشته رو توی یه سایت خارجی امروز دیدم! نمیدونم درست ترجمه کردم یا نه ولی اینطور که من متوجه شدم وقتی بچه ها دندونشون در میاد واسشون این عروسک رو میسازن که جیب داره و جایی مثه در کمد یا در اتاق آویزان میکنند... وقتی بزرگتر شدن و دندونهاشون شروع به افتادن کرد ...  دندانهای افتاده رو تو جیب فرشتهپری دندانفرشته میزارن وچند روز بالش پری رو زیر سرشون میزارن و میخوابن تا جاش براشون دندون سبز کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!از خود راضیاصطلاح فرشتهپری دندانفرشته رو توی یه سایت خارجی امروز دیدم! نمیدونم درست ترجمه کردم یا نه ولی اینطور که من متوجه شدم وقتی بچه ها دندونشون در میاد واسشون این عروسک رو میسازن که جیب داره و جایی مثه در کمد یا در اتاق آویزان میکنند... وقتی بزرگتر شدن و دندونهاشون شروع به افتادن کرد ...  دندانهای افتاده رو تو جیب فرشتهپری دندانفرشته میزارن وچند روز بالش پری رو زیر سرشون میزارن و میخوابن تا جاش براشون دندون سبز کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!از خود راضیاصطلاح فرشتهپری دندانفرشته رو توی یه سایت خارجی امروز دیدم! نمیدونم درست ترجمه کردم یا نه ولی اینطور که من متوجه شدم وقتی بچه ها دندونشون در میاد واسشون این عروسک رو میسازن که جیب داره و جایی مثه در کمد یا در اتاق آویزان میکنند... وقتی بزرگتر شدن و دندونهاشون شروع به افتادن کرد ...  دندانهای افتاده رو تو جیب فرشتهپری دندانفرشته میزارن وچند روز بالش پری رو زیر سرشون میزارن و میخوابن تا جاش براشون دندون سبز کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!از خود راضی

اصطلاح فرشتهپری دندانفرشته رو توی یه سایت خارجی امروز دیدم! نمیدونم درست ترجمه کردم یا نه ولی اینطور که من متوجه شدم وقتی بچه ها دندونشون در میاد واسشون این عروسک رو میسازن که جیب داره و جایی مثه در کمد یا در اتاق آویزان میکنند... وقتی بزرگتر شدن و دندونهاشون شروع به افتادن کرد ...  دندانهای افتاده رو تو جیب فرشتهپری دندانفرشته میزارن وچند روز بالش پری رو زیر سرشون میزارن و میخوابن تا جاش براشون دندون سبز کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!از خود راضی
در ابتدا الگوی سریع میسازیم (بله، بر روی کاغذ - آن چیزی است که من در دست داشتمالگو در دو قطعه از 8.5x11 ترسیم  سپس آنها را برش میدهیم.


با استفاده از دکمه چشم میسازیم
برای دهان میشه با نخ لب بدوزیم!


 
 
 
 
براش بال و دامن و تاج بزارید



پسندها (2)

نظرات (0)