شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

چ خوشکل! تزیین تخم مرغ نیمرو ی صبحانه کودک

1391/11/13 4:24
نویسنده : ثمین
4,835 بازدید
اشتراک گذاری

 چ خوشکل! تزیین تخم مرغ نیمرو ی صبحانه کودک



تزیین تخم مرغ صبحانه

تزیین تخم مرغ صبحانه کودک تخم مرغ نیمرو ماشین

تزیین تخم مرغ صبحانه شکل گل فلفل دلمه ای

 این تزیینات خیلی ساده هستن و فقط کمی ذوق و حوصله میخواد! و یک خلال دندان.

صبحانه نیمرو خرچنگ تخم مرغ تزیین کودکانه

آموزش تزیین تخم مرغ نیمرو غذا کودک
اگه شما مدل زیبایی خلق کردین عکس بگیرید و برای بفرستید تا با نام خودتان در ژورنال دنای نفیس نمایش دهیم!

آموزش تزیین تخم مرغ نیمرو غذا کودک

اینم نیمرو شکل پسربچه + آموزش

چ خوشکل! تزیین تخم مرغ نیمرو ی صبحانه کودک

چ خوشکل! تزیین تخم مرغ نیمرو ی صبحانه کودک
چ خوشکل! تزیین تخم مرغ نیمرو ی صبحانه کودک

چ خوشکل! تزیین تخم مرغ نیمرو ی صبحانه کودک

لینک مرتبط:

طرز تهیه تخم مرغ فنجانی

دستور پخت تخم مرغ و سبزیجات صبحانه ای برای کودکان

تزیین تخم مرغ نیمرو کودکان به اشکال زیبا

6 مدل آموزش تزیین تخم مرغ آبپز برای کودکان

آموزش تزیین تخمر مرغ آبپز چینی - تخم مرغ سرامیکی

چند مدل تزیین فوق العاده زیبا از تخم مرغ برای کودکان

محصل

منبع: دنیای نفیس

این تزیینات رو خودم هیچ جا ندیدم و به زحمت از سایت های خارجی پیدا و ترجمه کردم!!

لطفا اگر کپی میکنید حتما با ذکر منبع باشد!

سپاسگزارم!

 

منتظر نظرات خوب شما هستیم .gif


پسندها (2)

نظرات (2)

مامان سانلي
3 اسفند 90 12:41
خيلي عاليه دستتون درد نكنه


ممنون گلم

گل دخترم سپیده
5 اسفند 90 18:13
سلام شرمنده دیر آومدم ازاین به بعد زود به زود میام خیلی سایت خوشگل وخوبی دارید من خیلی ازش خوشم آومد پس عزیزم من شماروباافتخارلینک کردم وایشااله دوستای خوبی برای هم باشیم