شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

مادر...

1390/8/6 22:51
نویسنده : ثمین
1,076 بازدید
اشتراک گذاری

گويند من آن جنين كه مادر         از خون جگر بدو غذا داد     تا زنده ام آورد به دنيا       جان كند و به مرگ خود رضا داد     هم با دم مرگ خود دم مرگ      صبرم به مصيبت و عزا داد   من هرچه بكوشمش به احسان     هرگز نتوانمش سزا داد  جز فضل خدا كه خواهد او را        با جنت جاودان جزا داد   استاد شهریار

  

گويند من آن جنين كه مادر              از خون جگر بدو غذا داد 

تا زنده ام آورد به دنيا           جان كند و به مرگ خود رضا داد

هم با دم مرگ خود دم مرگ       صبرم به مصيبت و عزا داد

من هرچه بكوشمش به احسان      هرگز نتوانمش سزا داد

جز فضل خدا كه خواهد او را            با جنت جاودان جزا داد 

استاد شهریار

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان فرشته
23 فروردین 90 14:56
سلام عزیزم
ثمین جونم می شه یه خورده راجب به وسایل سیسمونی مثلاً مدل تخت و کمد اونم دخترونه اش هههههه برام بنویسی ببخشیدا من پررو هستم
چند تا از دوستام هم دختردار شدن شاید به درد اونا هم بخوره ممنونم


چشم گلم! يه چند روزيه اي دي اس ال ندارم و نميتونم پست جديد بذارم!!
ايشاله در اسرع وقت.
ثمين بانوثمين بانو
2 خرداد 97 14:02
محبت