شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

تزيين جشن تولد 1 (تم كفشدوزك) قسمت 7

1391/3/8 14:48
نویسنده : ثمین
4,358 بازدید
اشتراک گذاری

ماسک کفشدوزکی


میتونین از پای کوچولوتون واسه تزیین استفاده کنید

تزیین کلاه کفشدوزک



ليوان و ني


هندوانه كفشدوزك شده!


نماي كلي ميز
برای پذیرایی خیلی شیکه من از این شکلاتا دیدم


پانچوی کفشدوزکی



تزییناتو با فتو شاپ درست کردم و پرینت گرفتم و استیکرهای بزرگ  و کفشدوزکهای کوچولو رو هم با  مقوا درست کردم

لباسشو با ساتن قرمز و مشکی دوختم  برای خالهای بال و دامن  پشت پارچه مشکی لایی کاغذی مشکی چسبوندم و دایره در اوردم  دورشو سوزوندم

که پارچه ریش نشه  و بطور نامنظم روی دامن و بال دوختم . بالها رو دو تا دایره در اوردم دورشو نوار اریب مشکی دوختم از توی نوار  اریب

فنر لباس رد کردم سرشو محکم دوختم که دایره وایسته .چون دخترم به کش حساسیت نشون میداد بالها رو با گیره خیلی محکم به  لباسش وصل کردم




شاخکها سیم مشکی نازک هستند که به   تل مشکی وصل کردم دور خودکار پیچوندم که فنری بشه نوکش گل قرمز زدم

باکس های کفشدوزکی برای گیفت










اینم گیفتها که با کفشدوزک بسته شدن .روی برشهای کیک هم یه کفشدوزک که سر خلال دندان زده بودم  قرار داشت








قلب
لینک های مرتبط:
آموزش تزيين تخم مرغ عید به شکل کفشدوزک

لينك تزيين جشن تولد 1 (تم كفشدوزك) قسمت اول
لينك  تزيين جشن تولد 1 ( تم كفشدوزك) قسمت 2
لينك تزيين جشن تولد 1 (تم كفشدوزك) قسمت 3
لينك  تزيين جشن تولد 1 ( تم كفشدوزك) قسمت 4
لينك تزيين جشن تولد 1 (تم كفشدوزك) قسمت ٥
تزيين جشن تولد 1 (تم كفشدوزك) قسمت 6
پسندها (2)

نظرات (4)

مامانی طهورا
11 بهمن 90 8:29
بامزه بودن دستت درد نکنه
ثمين بانوثمين بانو
23 خرداد 97 8:27
گل
ثمين بانوثمين بانو
23 خرداد 97 8:27
تشویق
ثمين بانوثمين بانو
23 خرداد 97 8:27
محبت