شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

نکات ساده اي درباره چيدمان سيسموني

1390/8/15 13:31
نویسنده : ثمین
6,235 بازدید
اشتراک گذاری

اگر می‌خواهید برای اتاق کودکتان چیدمانی زیبا و بی نظیر آماده کنید که در عین سادگی شیک هم باشد به توصیه های ما توجه نمایید.

ما به شما ایده هایی می دهیم که ساده و قابل اجراست.

نکاتی که باید مورد توجه والدین عزیز قرار گیرد:
در دکور کردن اتاق کودک باید به عوامل متعددی توجه نمایید.
ایمن بودن یکی از مهمترین نکاتی است که باید در وهله اول مورد توجه قرار دهید.

در وهله بعد استفاده از رنگهای شاد یا تصاویر رنگارنگ ، پرده های زیبا و یا روتختی های با تصاویر و رنگارنگ ،تا فضایی سرگرم کننده برای کودک ایجاد شود.

دقت نمایید که از وسایلی دکور کردن اتاق کودکتان استفاده کنید که دارای لبه های تیز نباشد و ایمنی نوزاد را تامین کند.

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان آريا
15 آبان 90 13:57
عيد قربان ، پر شکوهترين ايثار و زيباترين جلوه ي تعبد در برابر خالق يکتا بر شما مبارک
مامان زهره
15 آبان 90 15:53
فوق العاده بود. یادم باشه برای دومی
مامان یاس
17 آبان 90 18:41
سلام به مامان خوب با نی نی قند عسلشون من مامان یاس هستم نی نی ندارم ولی دعا کنید توفیق پیدا کنم نی نی هم مثل نی نی شما شیرین داشته باشم. خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم من شما را لینک میکنم شما هم منو لینک کنید و بیایین به این خانه تازه تاسیس ما سربزنید.من وبابا حسن تازه عروسی کردیم و عاشقانه داریم زندگی میکنیم که یه هو دیدیدم این دنیای نی نی ها برای ماهم هست پس اومدیم بلاخره با شما خانم گل آشنا شدم با نی نی مربایی تون خوشحال میشم اومدید نظر بدید و توی بحث ها وحرفهای ما هم شریک بشید من همیشه میام بهتون سرمیزنم ومطالبتون را میخونم. یاعلی www.ninivamaman.niniweblog.com
ثمين بانوثمين بانو
1 خرداد 97 9:47
محبت