شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

جعبه کادویی به شکل کیف دخترانه

1391/2/27 13:12
نویسنده : ثمین
2,272 بازدید
اشتراک گذاری

جعبه کادویی به شکل کیف دخترانه

سلام. اين چند تا پست تزيين جعبه كادويي به درخواست يكي از عزيزترين دوستان دنياي نفيس هستش كه اميدوارم از بين اينهمه طرح بتونن يكي از اونها رو انتخاب كنن!

نكته اين كه در تمام انواع جشن تولدهايي كه گذاشتم واستون هم ميتونيد از گيفت هاي مهموني ها ايده بگيريد

و همچنين از كارت دعوت ها براي سيسموني!


جعبه کادویی به شکل کیف دخترانه












جعبه کادویی به شکل کیف دخترانه

بیاندیش!
چه چیز بهترین است...؟
من انرا برایت ار
زو میکنم

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان گیسو
4 آبان 90 18:39
ثمین وبتو خیلیییییییییی دوست دارم


قربونت برم!
منم خودتو دخمل گلتو خيلي دوس دارم!
مامان علي خوشتيپ
4 آبان 90 20:44
اين يكي هم حرف نداشت
اي خدا كدومو درست كنم؟
البته يه همكار ديگم هم دارم كه ماه آينده بايد برم پيشش.بازم ممنوووووووووووووووون



مامان علي خوشتيپ
4 آبان 90 20:49
عاشقتممممممممممم ثمين جوووون
خيلي هنرمندييييييييي
از ظهر تا حالا كي وقت كردي اينا رو بذاري
ببخشيد زحمتت شد.شرمندههههههههه
خيلي خيلي ممنووووووووووووون
بوووووووووووووووووووووووووووس


دوست دارم!